• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Charlie40
    blackpeach skrev 2014-11-17 18:44:14 följande:
    Mkt lik min kurva!
    Nej jag tar innan jag kliver upp senast 7 på morgonen. Det kan vara att jag inte kommit ihåg att ändra tiden om jag skrivit in senare i FF bara. Om jag ändrar det ändras diagrammet då tro?
  • Charlie40
    Snobi skrev 2014-11-17 18:00:50 följande:
    Jag är verkligen inget proffs, men ser iaf att du verkar ha bytt temptid efter äl? Det kan ju påverka en del har jag märkt.
    Nej jag tar innan jag kliver upp senast 7 på morgonen. Det kan vara att jag inte kommit ihåg att ändra tiden om jag skrivit in senare i FF bara. Om jag ändrar det ändras diagrammet då tro?
  • Reflexen

Hondendär:

Jag vet inte, men tror definitivt att din tempdipp kan ha samband med tabletterna. Jag skulle ha satt dem som discarded.

• Reflexen

Charlie:

Jag tycker din kurva ser helt normal ut. Du har ju inte kommit så långt från ÄL ännu att man kan veta nåt om ev graviditet. Hur lång lutealfas brukar du ha?

Kurvan ändras inte om du korrigerar tiden, men du får fyllda punkter ist för ringar.

• Charlie40
    Reflexen skrev 2014-11-17 20:12:11 följande:

Charlie:

Jag tycker din kurva ser helt normal ut. smile1.gif Du har ju inte kommit så långt från ÄL ännu att man kan veta nåt om ev graviditet. Hur lång lutealfas brukar du ha?

Kurvan ändras inte om du korrigerar tiden, men du får fyllda punkter ist för ringar.

Ok tack, bim-3 idag. Har tidigare plussat då så känns hopplöst. Har oftast en cykel som en klocka. 28 dagar. Lutealfas 14 dagar.
  • whattha

Här är min kurva nu, har varit bortrest o förmodligen så är det kört denna månad. Trodde jag hade äl igår pga äggvitefl. Men FF tycker det var i lördags. Har förstått att spermier kan leva i mer än 72h men hur troligt är det?

Skulle ni valt äl där FF satt det?
  • eagle87

Hej kan nån snälla hjälpa mig analysera ja tror på senare äl, men har ff rätt e ja ju gravid??????

• Minxy
    eagle87 skrev 2014-11-18 11:01:27 följande:

Hej kan nån snälla hjälpa mig analysera ja tror på senare äl, men har ff rätt e ja ju gravid?????? phpdVbdjA59639.jpg

Det är omöjligt för någon här att säkert säga om du är gravid eller inte, men jag tycker definitivt att du ska ta ett gravtest! :)

(Ser ju hoppfullt ut)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend