• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Iskristall

Hondendär: FF sätter äl med streckat om den inte har fler parametrar att gå på som ett positivt äl-test tex tillsammans med tempen och äl ssekretet. Men äl kan definitivt ha skett där FF satt ut streckat ändå

• Brennda

Hej!

Har följt denna tråden nu ett tag och har motiverats till att själv börja tempa. Började i samma veva med äl-test. Trodde verkligen inte att jag skulle ha äl så sent i cykeln. Undrar en sak ang min kurva (som ni ser här nedan). Kan det stämma att jag hade äl i torsdags? Jag testade pos då och dagen efter. Borde inte äl skett i lördsags? Någon med mer erfarenhet än mig får gärna komma med era synpunkter :)

• Schatz81
    Brennda skrev 2014-11-10 18:40:05 följande:

Hej!

Har följt denna tråden nu ett tag och har motiverats till att själv börja tempa. Började i samma veva med äl-test. Trodde verkligen inte att jag skulle ha äl så sent i cykeln. Undrar en sak ang min kurva (som ni ser här nedan). Kan det stämma att jag hade äl i torsdags? Jag testade pos då och dagen efter. Borde inte äl skett i lördsags? Någon med mer erfarenhet än mig får gärna komma med era synpunkter :)

Hej!
    Det här är jättekonstigt, men den chart jag ser i ditt inlägg är min egen.. Är det nån direktlänk av bilden som gör så? För det är verkligen exakt min chart. Haha...
  • Iskristall

Hallå där. Jag ser min kurva i inlägget ovanför som Brennda skrivit. Och Schatz81 ser sin...mycket märkligt det här haha

• Brennda

Haha men va? Nej när jag dubbelkollade om mitt inlägg kommit med så var det min bild och nu finns ingen bild alls. Sjukt konstigt! Provar igen:

• Brennda
    Brennda skrev 2014-11-10 19:20:48 följande:

Haha men va? Nej när jag dubbelkollade om mitt inlägg kommit med så var det min bild och nu finns ingen bild alls. Sjukt konstigt! Provar igen:

• Zora
    Iskristall skrev 2014-11-10 18:37:56 följande:

Åh vad trist Zora!

Ja det känns inte alls kul Trodde nästan ett tag att det var något för jag har haft högre temp än vanligt efter Äl den här månaden och tycker även att det känts liite annorlunda i kroppen mot för hur det brukar. Men icke..

Nu ska vi fokusera på att flytta nästa helg och sedan antar jag att det tar någon vecka att komma iordning. Sen ska det väl förhoppningsvis närma sig Äl igen.
  • Iskristall

Brennda som jag ser de ( för nu ser jag din kurva ) så bör äl varit torsdags el fredag. Äl brukar komma samma dag eller dagen efter första positiva äl-testet. Det sägs ju att man inte ska fortsätta testa efter första positiva dock

• Petto 83

Slänger ut en lite fråga: kan man ha Äl-sekret med typ spottings? Ber om ursäkt för detaljerna men ni vit det där äggvita bygga bro sekretet med typ mörka strimmor i. Krystade lite vid toabesöket och ut kom en lång slibbig orm haha Har lite äl känningar men tänkte att då jag fortfarande har spottings så borde det väl dröja ett tag??

Svar på tråden Tempar/Fertility friend