• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Iskristall

Idag fick jag tempdipp och positiv äl-sticka Nu väntar jag på post äl höjningen i tempen och sen är det bara att börja vänta på BIM igen...

• Brennda

Min temp är allt konstig. Tempade imorse på min vanliga tid. Då låg tempen på 36,7. Sen tempade jag igen när jag steg upp på riktigt kl 9 och då låg tempen på 37,1. Kan det verkligen skilja så mycket på 3h? Sen ska jag väl säga att jag sov dåligt imellan 3-4..

• Minxy
    Iskristall skrev 2014-11-15 21:31:07 följande:

Idag fick jag tempdipp och positiv äl-sticka smile1.gif Nu väntar jag på post äl höjningen i tempen och sen är det bara att börja vänta på BIM igen...

Härligt Iskristall! :)
  • JohannaS03

Hej! Jag gjorde ett FET för en vecka sen, alltså stoppade in ett upptinat embryo. Nu får jag extra progesteron. Är det någon som vet om det kan påverka tempen?

• Petto 83

Vet inte om det kan påverka men har sett att man kan fylla i det, fast det visste du kanske redan :)

• blackpeach

Bestämde ju oss för att vänta tills i vår.. Men ägglissningen kom då tidigare än beräknat.. :)

• Zora
    blackpeach skrev 2014-11-17 06:57:13 följande:

Bestämde ju oss för att vänta tills i vår.. Men ägglissningen kom då tidigare än beräknat.. :) phpyn73HM42054.jpg

Grattis!!!! Vad roligt
Svar på tråden Tempar/Fertility friend