• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • blackpeach
    Zora skrev 2014-11-17 07:04:45 följande:
    Grattis!!!! Vad roligt smile1.gif
    Tack! Har inte fattat än. Håller tummarna för dig Zora och alla andra som försöker!
  • Charlie40
    Zora skrev 2014-11-17 07:04:45 följande:
    Grattis!!!! Vad roligt smile1.gif
    Grattis! Men din temp sjönk ganska mycket i slutet ? Det finns hopp ändå alltså ;) min sjönk nu på dag 24 brukar inte sjunka fören två dagar in på mens?
  • hondendär345

Min temp störtdök till 36,2 grader idag och jag börjar fundera på om dessa dykningar i temp kan ha och göra med insomningstabletter jag tar vid behov. "01" på stats är de nätter jag tagit dom och varje gång sjunker tempen morgon efter.. Ska jag ta discard på dom temparna?

• blackpeach

Tack! Ja tempen har varit generellt låg. Men det brukar sjunka snabbt till 35.9 två dagar innan mens. Tycker min kurva ser lite trifasisk ut?

• hondendär345
    blackpeach skrev 2014-11-17 15:19:13 följande:

Tack! Ja tempen har varit generellt låg. Men det brukar sjunka snabbt till 35.9 två dagar innan mens. Tycker min kurva ser lite trifasisk ut?

Jag är ju nybörjare men jag tycker att kurvan ser trifasisk ut, du har ju en tempökning efter den första temphöjningen som håller i sig:)

& grattis till pluset också! :D
  • Charlie40
    Charlie40 skrev 2014-11-16 21:17:54 följande:

Kan ngt temp proffs läsa ut ngt av denna? phpcOzCMU90783.jpg

Puffar denna!
  • Snobi
    blackpeach skrev 2014-11-17 06:57:13 följande:

Bestämde ju oss för att vänta tills i vår.. Men ägglissningen kom då tidigare än beräknat.. :)

Grattis!
  • Snobi

Kan ngt temp proffs läsa ut ngt av denna?

Jag är verkligen inget proffs, men ser iaf att du verkar ha bytt temptid efter äl? Det kan ju påverka en del har jag märkt.
  • blackpeach

Kan ngt temp proffs läsa ut ngt av denna? phpcOzCMU90783.jpg

Mkt lik min kurva!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend