• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Schatz81
    eagle87 skrev 2014-11-24 11:04:50 följande:

Någon Som har någon kommentar......

Jag tycker det ser ut som att du kan börja testa dig inom de närmaste dagarna! :)
  • Amerigo

Såhär ser min chart ut. Nu har jag fått slemmiga flytningar med lite blod i. Vad kan det vara? Är det mens, missfall eller något annat?

I och med att det inte är någon dramatisk tempdipp så undrar jag om det verkligen kan vara mens?

• whattha
    eagle87 skrev 2014-11-24 11:04:50 följande:

Någon Som har någon kommentar......

Tycker det ser väldigt bra ut :)
  • Mira14
    whattha skrev 2014-11-24 07:29:34 följande:

en nu har FF ändrat min ÄLdag igen:o

Från dag 33 till 35. Vad hade ni gissat på? Dagens temp togs utan att ha sovit i 3h, har vaknat en gång i timmen inatt.

phpO6SQc706624.jpg

Temperaturen ser väldigt "hoppig" ut. Tar du tempen samma tid varje dag? I munnen? Jag tar alltid tempen 2-3 gånger för att vara säker, ibland visar iaf min fel..
  • whattha
    Mira14 skrev 2014-11-24 16:53:50 följande:
    Temperaturen ser väldigt "hoppig" ut. Tar du tempen samma tid varje dag? I munnen? Jag tar alltid tempen 2-3 gånger för att vara säker, ibland visar iaf min fel..
    Jag tar den alltid mellan 6.30 och 7.00 någon enstaka gång har det blivit kl 7.30. Måndag den 17e tog jag dock tempen kl 4 för jag skulle med flyget och idag kl 6 för jag var tvungen att gå upp :) Har dock sovit dåligt dom senaste nätterna. Har inte tagit den flera gånger påmorgonen, men har testat på dagen ett par gånger o då har den visat rätt tre gånger på rad. Har bara en decimal på termometern.Skulle önska den var jämnare så man tydligt kunde se dippar osv.
  • Petto 83

Blir inte alls klok på det här. Min monitor fortsätter att visa hög, nu 10 dagar i rad?? Någon som kan veta varför?

• Snobi

Andra kuren pergotime funkade tydligen inte heller. Nu börjar jag dessutom misstänka att jag har både pcos och endometrios. Känns så orättvist.. tror jag ger upp snart

• Petto 83
    Snobi skrev 2014-11-25 06:49:50 följande:

Andra kuren pergotime funkade tydligen inte heller. Nu börjar jag dessutom misstänka att jag har både pcos och endometrios. Känns så orättvist.. tror jag ger upp snart smile4.gifphpbTOsvE10245.jpg

Fy så trist. Har själv pco så vet hur det känns. Håller verkligen tummarna att ni får lyckas snart!
  • Snobi
    Petto 83 skrev 2014-11-25 07:01:12 följande:

Fy så trist. Har själv pco så vet hur det känns. Håller verkligen tummarna att ni får lyckas snart!

Tack! Och detsamma! Tycker din kurva ser lovande ut, mycket jämnare och mer stigande än vad min brukar vara.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend