• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Charlie40
    Zora skrev 2014-11-19 10:07:24 följande:
    Det enda jag kan utläsa är att Äl högst sannolikt var där FF satt den och att du bör testa pos eller få mens imorgon el fredag (om du inte har kortare el längre luthealfas förstås) smile1.gif
    Tempen var 36.8 i morse och negativt på testlagrets. Så blir nog inget denna månad :(
  • Zora
    Charlie40 skrev 2014-11-19 10:39:53 följande:
    Tempen var 36.8 i morse och negativt på testlagrets. Så blir nog inget denna månad :(
    Trist men tänk på att det inte är 100% säkert att testa innan Bim även om vissa kan få svaga positiva test tidigt. Håller tummarna att ingen mens dyker upp.
  • Charlie40
    Zora skrev 2014-11-19 11:59:52 följande:
    Trist smile4.gif men tänk på att det inte är 100% säkert att testa innan Bim även om vissa kan få svaga positiva test tidigt. Håller tummarna att ingen mens dyker upp.
    Jo men jag har plussat bim-2 innan iofs med cb digitalt. Men tempdippen gör att det känns som att det är kört. Hoppet är det sista som lämnar människan så jag får väl leva efter det. Tack för pepp :)
  • whattha

Nu har FF ändrat ÄL. Så om detta stämmer så lyckades vi pricka in den:)

• whattha
    eagle87 skrev 2014-11-20 09:48:25 följande:

Hej kan detta vara en implantations dipp??

Det skulle kunna vara en, den brukar väl ske runt dag 7 har jag för mig? om tempen går upp imorgon så är chansen större :) Håller tummarna :)
  • Brennda

Första månaden vi börjar försöka och första månaden mensen är fem dagar sen på flera år. Kan det vara så att äl hoppat över denna månad? Har haft flytningar och fått utslag på äl-test men de kanske inte spelar nån roll.

• Iskristall

Brennda: På vilken dag fick du positivt äl-test då? Tror du inte äl var när FF satt ut den?

• Mira14
    Brennda skrev 2014-11-20 18:31:53 följande:

Första månaden vi börjar försöka och första månaden mensen är fem dagar sen på flera år. Kan det vara så att äl hoppat över denna månad? Har haft flytningar och fått utslag på äl-test men de kanske inte spelar nån roll.

Du har ju bara passerat ÄL med 10 dagar så mensen bör inte vara 5 dagar sen. Förmodligen inträffade ÄL senare än vanligt vilket gjort din cykel längre än vanligt. Idag gick tempen ner så det kan dessvärre vara så att du får mens inom någon dag.. Hoppas inte!
  • Brennda
    Iskristall skrev 2014-11-20 18:47:37 följande:

Brennda: På vilken dag fick du positivt äl-test då? Tror du inte äl var när FF satt ut den?

Mira14 skrev 2014-11-20 18:49:05 följande:
    Du har ju bara passerat ÄL med 10 dagar så mensen bör inte vara 5 dagar sen. Förmodligen inträffade ÄL senare än vanligt vilket gjort din cykel längre än vanligt. Idag gick tempen ner så det kan dessvärre vara så att du får mens inom någon dag.. Hoppas inte!
    fick utslag på äl-test dag 20 i cykeln.. Har vanligtvis en cykel på 29-31 dagar.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend