• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen
    Zora skrev 2014-11-26 12:50:56 följande:

Ja det känns skönt! Hoppas din Äl kommer snart också!

Hade högre temp idag, så fick streckat kryss utsatt till dag 12 igen. Är lite tveksam jag, tror mer på dag 15. Får se vilken dag som verkar stämma i slutet av cykeln.
  • eagle87

Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken.

• whattha
    eagle87 skrev 2014-11-26 14:00:17 följande:

Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken.

Dom går tydligen strikt efter BMI här i England, dom kan inte alls se på personen och avgöra om dom är överviktiga eller inte, du ser helt normal ut!

Har man pco så är det svårt att gå ner o det borde dom veta.. Hoppas du plussar i helgen:)
  • whattha

Har skickat pm till dig eagle:)
  • Planritning

Shit vad de verkar galna och elaka med! Du ser inte alls ut att vara överviktig. 

Föresten angående FF har de ju en flik där man kan se vad man får för betyg angående hur man tajmat sex. Tycker det är kul haha!
  • Minxy

Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken. php3IZUZI84086.jpg

Vilket jävla sätt! Jag kan säga att du ser inte det minsta överviktig ut.

Jag hoppas verkligen du plussar så du slipper gå dit igen!
  • Mira14

Jag blir inte klok på min temp denna månad. Varför var den lägre i morse? Brukar ligga mellan 36,7-36,8 vid det hör laget och sen stiger den till 36,8-36,9 och är hög till ungefär dag 2 på mensen. Man hoppas ju såklart på graviditet men denna månad känner jag ingenting.. Jag som alltid är skengravid annars Är vårt 11:e försök så nu tycker jag det borde vara dags. Jag har bestämt mig att göra ett test tidigast på lördag, har BIM på måndag.

Jag har dessutom otroligt vattniga, inte krämiga eller klibbiga utan bara vattniga flytningar?!

• Mira14

Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken. php3IZUZI84086.jpg

Va, är det sant?? Folk i England brukar ju vara överviktiga men du är ju helt och hållet normalviktig!! Vad arg jag blir! Har du inte möjlighet att boka tid i Sverige och åka hit på utredning?
  • Petto 83

Blir knäpp. I dag visade monitorn Peak så nu togs äl bort från dag 18. Men jag har inte ägglossning nu om man utgår ifrån temp och livmodertappen och sekretet. What to do

• Petto 83

Eagel87: men fy så elaka människor. Hur kan man bete sig på det sättet. Då jag själv har fått hjälp med våra 2 barn så blir jag formligen helt bestört. När man väl söker hjälp så ska man inte bli bemött på det sättet. Tycker du ser ut att vara normal/smal. Hoppas innerligt att du får ett fint plus så du aldrig måste stöta på dom där idioterna.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend