Zora skrev 2014-11-30 07:48:17 följande:
Dottern har jag tillsammans med samma partner och det tog 0 månader.. Hon var oplanerad och blev till när vi bara hade träffats 3 mån, vi hade inte ens sagt att vi var tillsammans utan när hon plötsligt var där i magen så bestämde vi oss för att köra.
![smile1.gif](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Ringde mamma och berättade att vi var tillsammans och i nästa andetag sa jag att hon skulle bli mormor. Hon blev lite chockad men glad
Vi skyddade oss (jag använde Lady-Comp p-dator och vi kompletterade med kondom) och var väldigt noga med att använda kondom när det var gula och röda dagar, eftersom förhållandet var så nytt, och jag kan för mitt liv inte fatta hur det gick till! Innan dess hade jag använt samma preventivmetod i 6 år och aldrig blivit gravid så jag blev lite chockad.
Av någon anledning trodde jag att det skulle ta kanske max 3 försök den här gången, men nu är vi på 7:e.
Hur länge var det ni hade försökt?
Hur gammal e din dotter? Ja kroppen är ett mysterium. Hoppas de tar sig denna gång !!!
Vi har haft oskyddat Sex från okt 2013 men försökt aktivt från april. Sen vi började förSöka aktivt har vi tajmat in 4 ägglossningar, har lite oregelbunden mens :(