• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen
    Zora skrev 2014-12-01 21:24:05 följande:

Jasså, så du hade samma.. Jag litar nog egentligen mer på tempen faktiskt. Ett pos äl test är väl ingen garanti för att ett ägg verkligen släpper. Är väl bara att vänta och se.

Visst skriver ff att det enda säkra tecknet på att ÄL har skett är en bestående tempökning!? Så jag håller med er om att tempen känns säkrare än testerna.

Däremot så är ju testerna betydligt bättre på att förutspå ÄL
  • AnnC

Här dippas det. Tog tempen 30 min för tidigt... Hatar när man vaknar för tidigt o inte kan somna om!

• Zora
    AnnC skrev 2014-12-02 06:03:47 följande:

Här dippas det. Tog tempen 30 min för tidigt... Hatar när man vaknar för tidigt o inte kan somna om! phpCyd8vO28787.jpg

Har tempen gått upp igen?
  • Zora

Så här ser dagens kurva ut. Äl verkar vara helt spikad till den 26:e men jag tror ändå att den skedde någon dag senare.

• Reflexen

Zora: min kurva är ju också lite konstig den här månaden. Nästan så man undrar om ff ändrat nåt i sina tolkningsmetoder.

• AnnC
    Zora skrev 2014-12-03 08:38:32 följande:

Så här ser dagens kurva ut. Äl verkar vara helt spikad till den 26:e men jag tror ändå att den skedde någon dag senare. php8GtLE564941.jpg

Tror också absolut på dag 28, konstigt! Men det visar ju sig snart, när mensen förhoppningsvis INTE kommer
  • AnnC

Så här ser det ut hos mig idag, tempen tog jag en kvart senare än igår.

Om inte detta är en implantationsdip så...

Tog ett test idag som är negativt men jag överanalyserar ju och kanske kanske anar jag något. Får ta ett till imorgon!

Men om det nu var en implantationsdip så är det kanske inte konstigt det inte visar nåt än.

• Minxy
    AnnC skrev 2014-12-03 11:00:55 följande:

Så här ser det ut hos mig idag, tempen tog jag en kvart senare än igår.

Om inte detta är en implantationsdip så...

Tog ett test idag som är negativt men jag överanalyserar ju och kanske kanske anar jag något. Får ta ett till imorgon!

Men om det nu var en implantationsdip så är det kanske inte konstigt det inte visar nåt än. phpmUsFnH27251.jpg

Det ser onekligen lovande ut! Men precis som du säger så måste du nog ge kroppen en chans att producera hormon i ca 2-4 dagar innan du kan förvänta dig att se nåt på testet.
  • Minxy

Dagens kurva. Hoppas på en dipp imorgon eller övermorgon och sedan höga temperaturer en längre tid framåt!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend