Tempar/Fertility friend
Idag fick jag tempdipp och positiv äl-sticka Nu väntar jag på post äl höjningen i tempen och sen är det bara att börja vänta på BIM igen...
Idag fick jag tempdipp och positiv äl-sticka Nu väntar jag på post äl höjningen i tempen och sen är det bara att börja vänta på BIM igen...
Hej kan nån snälla hjälpa mig analysera ja tror på senare äl, men har ff rätt e ja ju gravid??????
Men vad hände nu..?
FF satt ut ÄL på mig på dag 8 i menscykeln! Jag brukar ha ÄL på dag 16, alltså fredag som kommer.
Jag minns inte hur FF funkar. Om jag fortsätter tempa som vanligt, kommer den då flytta min ÄL? Jag kommer såklart lägga in info om sekret - kanske den flyttar ÄL om jag skriver in eggwhite där runt dag 15-16? För än så länge har jag inte haft nåt fertilt sekret direkt...
Jag tar alltid tempen samma tid varje morgon. Borde jag ändå sätta discharge på den höga tempen på dag 9 i cykeln?
Jag gjorde så. Valde discarded på min temphöjning dag 9 och då tog den bort förmodad ÄL.
Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken.
Hör ni, inatt sov jag uruselt, hade båda barnen i sängen och det var varmt och svettigt.
Nu ser min kurva väldigt hoppig ut. Kan man notera "avbruten sömn" eller liknade via FF-appen? Eller ska jag strunta i det?
Negativt. Hade så höga förväntningar. Har inga ord hur ledsen jag är.
För mig är ÄL också passerad. Nu väntar den långa resan mot BIM. Vet inte när BIM är egentligen, vid mina två tidigare graviditeter hade jag en lutealfas på 11 dagar, men förra månaden när jag använde ÄL-test så var den 13 dagar. Kan ju ha ändrats med åren, sonen föddes 2008 och dottern 2009.
Vi tajmade iaf in sexet hyfsat bra, om nu ÄL var på dag 14 i cykeln :)
Jaha??? Nu har Äl satts ut. Ska man verkligen tro på det här? Hittills har det iof alltid stämt. Mensen har kommit 14 dagar efter när FF satte Äl, men jag tycker ändå det känns lite konstigt att den sattes där den sattes nu.. Så vad tror ni?
Någon som har erfarenhet av att FL ej markerar ut att ÄL skett men som ändå vet att man haft ÄL?