• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Schatz81

Ok, är inte det här lite konstigt att FF sätter ut ÄL dag 14? När jag har testat positivt på ÄL-stickor dag 12 och 13 men inte dag 14. Och temperaturen började stiga redan dag 13. Plus att FF tidigare satte ÄL på dag 12, men ändrade idag pga att tempen steg ännu mer. Känns förvirrat:

• eagle87

Hjälp tog nyss tempen 37,25 har aldrig haft så hög!!!! Inte ens kvällstid... Bim imorn!!! Excited!!!!

• Petto 83
    eagle87 skrev 2014-11-27 22:13:50 följande:

Hjälp tog nyss tempen 37,25 har aldrig haft så hög!!!! Inte ens kvällstid... Bim imorn!!! Excited!!!!

Sååå spännande!!
  • Mira14
    Schatz81 skrev 2014-11-27 22:13:11 följande:

Ok, är inte det här lite konstigt att FF sätter ut ÄL dag 14? När jag har testat positivt på ÄL-stickor dag 12 och 13 men inte dag 14. Och temperaturen började stiga redan dag 13. Plus att FF tidigare satte ÄL på dag 12, men ändrade idag pga att tempen steg ännu mer. Känns förvirrat:

ÄL-test visar positivt innan ägget släpper så att ha ÄL dagen efter positivt resultat är inte konstigt. Det kan även ha att göra med att du satt ut fertilt sekret den dagen!
  • AnnC

Men!! Varför?? Är min temp så låg dag 4-5. Nu är den precis över coverline men förra månaden var coverline högre upp så då låg tempen under. Detta är lågt för mig, det har ju aldrig varit så innan. Jag blev ju gravid förra månaden ändå men det var en kemisk graviditet. Kan inte låta bli tänka att det kanske är den låga tempen de dagarna som var problemet?? På nåt konstigt vänster... Nåt knas med hormonerna?

• whattha

Är nog ute ur leken. Efter dagens temp så ändrades äl till dag 33, och tempen säger att det inte blev nått, mensen kommer nog när som helst.

• joss82

Hej på er! Någon här som varit med om att bara få en liten stegring efter äl? Har gått på pergotime den här månaden och vill så himla gärna att det verkligen ska ha varit en ägglossning på dag 16 som cb säger. Vad tror ni?

• Zora
    joss82 skrev 2014-11-28 08:01:44 följande:

Hej på er! Någon här som varit med om att bara få en liten stegring efter äl? Har gått på pergotime den här månaden och vill så himla gärna att det verkligen ska ha varit en ägglossning på dag 16 som cb säger. Vad tror ni? phpqEA0jQ41102.jpg

Jahapp! Vad tror ni? Äl idag? Lär inte bli nåt mys idag så hoppas verkligen det räcker..
  • Zora

Vällde svara på den citerade texten ovan. Jag har ibland smygande tempstegring efter Äl, så det kan man ha.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend