Tempar/Fertility friend
Om ja tar bort flytningar så flyttas äl....
Om ja tar bort flytningar så flyttas äl....
Första månaden vi börjar försöka och första månaden mensen är fem dagar sen på flera år. Kan det vara så att äl hoppat över denna månad? Har haft flytningar och fått utslag på äl-test men de kanske inte spelar nån roll.
Jag hade ovanligt långsam stegring efter ÄL, någon som har någon teori kring detta?
Ofta brukar jag dagen efter ÄL gå upp till 36,6 och sedan ligga på 36,7 hela tiden ungefär, nån dag på 36,8 några dagar innan BIM.
Jag vet att jag hade ÄL den dag som blivit utsatt för efter 11 månaders försök har jag lärt mig alla tecken på min ägglossning..
en nu har FF ändrat min ÄLdag igen:o
Från dag 33 till 35. Vad hade ni gissat på? Dagens temp togs utan att ha sovit i 3h, har vaknat en gång i timmen inatt.
Jag blir inte klok på min temp denna månad. Varför var den lägre i morse? Brukar ligga mellan 36,7-36,8 vid det hör laget och sen stiger den till 36,8-36,9 och är hög till ungefär dag 2 på mensen. Man hoppas ju såklart på graviditet men denna månad känner jag ingenting.. Jag som alltid är skengravid annars Är vårt 11:e försök så nu tycker jag det borde vara dags. Jag har bestämt mig att göra ett test tidigast på lördag, har BIM på måndag.
Jag har dessutom otroligt vattniga, inte krämiga eller klibbiga utan bara vattniga flytningar?!
Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken.
Ok, är inte det här lite konstigt att FF sätter ut ÄL dag 14? När jag har testat positivt på ÄL-stickor dag 12 och 13 men inte dag 14. Och temperaturen började stiga redan dag 13. Plus att FF tidigare satte ÄL på dag 12, men ändrade idag pga att tempen steg ännu mer. Känns förvirrat:
Är alltså på ÄL+9 idag och fick världens svagast plus (tror jag?) på CB imorse.
Eller så är det bara spök. Syns knappt :(
Min temp denna månad. Är inne på vårt 12:e försök. Jag tycker kurvan ser ovanligt stabil ut så jag väntar med spänning. Har dock enbart streckad linje men är säker på att jag hade ägglossning då men även haft känningar innan. Kan två ägg ha lossat? Med tanke på två tempdippar? Eller lossar alltid båda äggen samtidigt?
Är utomlands och enbart på ÄL + 8 annars hade jag garanterat inte kunnat låta bli att testa mig
Min temp denna månad. Är inne på vårt 12:e försök. Jag tycker kurvan ser ovanligt stabil ut så jag väntar med spänning. Har dock enbart streckad linje men är säker på att jag hade ägglossning då men även haft känningar innan. Kan två ägg ha lossat? Med tanke på två tempdippar? Eller lossar alltid båda äggen samtidigt?
Är utomlands och enbart på ÄL + 8 annars hade jag garanterat inte kunnat låta bli att testa mig
Äntligen äl. :) tycker ni vi pricka in bra? Använde inga tester utan försökte bara köra varannan dag.
Någon som vet vad min låga temp kan bero på? Har försökt att bli gravid i ett år nu och min temp ligger alltid runt 36,3-36,4 innan ÄL. Jag har alltid ÄL dag 14, har haft det varje månad (tempar alltid + period med ÄL-test). Vi har påbörjat utredning och min låga temp oroar mig lite..
Hej Mira! Jag tycker inte att din temp är låg. Jag ligger ungefär på 36,2-36,3 innan o 36,4-36,6 efter ÄL.