• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen

Cage:

Jag tror också att du kan ha ÄL idag, får se om tempen höjs imorgon!

Lolo:

Vad jobbigt att det tog sån tid för hcg att sjunka! Tror nog ÄL är rätt markerad nu.

• Mrs D

Tack så mycket för svaren!

Har suttit och fyllt i mina uppgifter, väldigt användar vänlig. Hoppas den kan hjälpa oss.

stort lycka till till er alla.

• cage1981
    Reflexen skrev 2014-11-06 20:43:31 följande:

Cage:

Jag tror också att du kan ha ÄL idag, får se om tempen höjs imorgon!

Lolo:

Vad jobbigt att det tog sån tid för hcg att sjunka! Tror nog ÄL är rätt markerad nu.

Jag hoppas så klart på det. :) Hade en tid hos gyn idag på eftermiddagen (var bara lite otålig och ville få era tankar innan.. :) ) och då hade äl varit sa han, så det boooorde ju bli temphöjning imorrn. Spännande! :)

Tack!
  • Reflexen
    cage1981 skrev 2014-11-07 07:30:52 följande:

Det blev en temphöjning! :) Skönt!

Toppen!
  • eagle87
    louisep87 skrev 2014-11-08 00:08:50 följande:

phpRSN2La97747.jpg

Blir knäpp snart!

Jag med. Har inte haft äl på evigheter. Har du pcos?
  • Amerigo

Min första månad med FF, har inte någon stor koll på någon ting så tänkte höra med er om ni tror att det skulle kunna vara så att jag hade ÄL igår? Eller är temphöjningen för liten?
    (Den 9 & 10 vaknade jag ett par timmar senare än vanligt så jag vet inte hur tillförlitliga dessa datum är)
  • Reflexen
    Amerigo skrev 2014-11-08 08:50:22 följande:

Min första månad med FF, har inte någon stor koll på någon ting så tänkte höra med er om ni tror att det skulle kunna vara så att jag hade ÄL igår? Eller är temphöjningen för liten?

(Den 9 & 10 vaknade jag ett par timmar senare än vanligt så jag vet inte hur tillförlitliga dessa datum är)

Hej!

Det kan nog vara ÄL idag, det beror ju på vad som händer m tempen de kommande dagarna. Vaknade du senare idag eftersom de är ofyllda? Ff nöjer sig med en höjning på 0,2 grader gör att sätta ut äl, tror jag.

Om du vaknade så mkt senare dag 9-10 så skulle jag ta bort de temparna, dvs klicka i discarded på de dagarna. Då får du en jämnare kurva också!
  • Amerigo
    Reflexen skrev 2014-11-08 09:21:29 följande:
    Hej!

Det kan nog vara ÄL idag, det beror ju på vad som händer m tempen de kommande dagarna. Vaknade du senare idag eftersom de är ofyllda? Ff nöjer sig med en höjning på 0,2 grader gör att sätta ut äl, tror jag.

Om du vaknade så mkt senare dag 9-10 så skulle jag ta bort de temparna, dvs klicka i discarded på de dagarna. Då får du en jämnare kurva också!

Tack för svaret :)

Den 9-10 vaknade jag 3-4 timmar senare än vanligt, idag 45 minuter. Får ta bort den 9-10 så får vi se vad som händer :)

Svar på tråden Tempar/Fertility friend