• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • AnnC

Eagle87 svårt att säga än om äl varit eller inte, men så här knäpp såg ju min kurva ut nu och det blev plus!

• Zora
    AnnC skrev 2014-11-02 10:08:29 följande:

Eagle87 svårt att säga än om äl varit eller inte, men så här knäpp såg ju min kurva ut nu och det blev plus! phpziGqi478621.jpg

Fast jag tycker inte din kurva ser så knäpp ut Snarare ganska normal trots att du inte hade den stora temphöjningen på en gång, utan tempen liksom smyger upp. Sett på det stora hela är dock tempen efter Äl högre än innan. Sen har du några osäkra som säkert skapat lite oreda i kurvan.

Kanske inte skolexemplet på en kurva med Äl, men ändå
  • AnnC

Just där på dag 4-5 efter äl kände jag mig väldigt uppgiven

• AnnC

O ff ändrade äl dagen mellan dag 15 o 17 flera gånger

• Iskristall

AnnC: Jag skulle vilja säga att jag skulle vara osäker på vilken dag din äl inträffade. Jag har misstankar på att den kan ha inträffat där dag 14-15 . Tänker på din dipp där dag 21, skulle kunna vara en implantationsdipp, men det är mer troligt att den inträffat på dag 7-8 efter äl (om du haft äl tidigare) än på dag 4 (äl senare) som känns lite tidigt då det sägs att implantationsdipp sker vanligast dag 7-10 eller nåt sånt efter äl. Men sen har du ju äl-testet där som visar på senare. Ja, man kan bli förvirrad av mindre. Men huvudsaken att du fått plus!!!! Grattis igen!

• AnnC

Ja hade jag inte äl testat så hade jag nog också trott dag 15 men nu tror jag det var dag 17 även för att jag alltid plussat äl+10 även om det så klart kan vara olika vid olika graviditeter. Men jag förstår vad du menar med dippen där!

• Venne

Nä, nu dalar det.. Suck.. Negativt test också idag så det blev nog inget

• Petto 83
    Venne skrev 2014-11-02 20:16:14 följande:

Nä, nu dalar det.. Suck.. Negativt test också idag så det blev nog inget smile4.gifphpK6MSXW77790.jpg

Behöver inte vara kört, håller tummarna för er
  • Zora

Vad var det jag sa om att det skulle dippa idag? Ingen liten dipp heller.. Iof sov jag som en kratta inatt +att den är tagen 20 min tidigare än vanligt, men det stämmer nog ganska bra ändå..

Svar på tråden Tempar/Fertility friend