• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • hondendär345

Zora: tack så mycket och tack för att du svarade!:) får hoppas på tempdipp och ägglossning snart då:) vore ju så skönt att komma in i en regelbunden cykel nu:)

• Petto 83
    louisep87 skrev 2014-10-31 13:50:10 följande:

Yeeeeeiii den 20 november ska vi få komma till kk och starta utredning!

Så skönt för er. Hoppas allt går bra
  • Venne
    louisep87 skrev 2014-10-31 13:50:10 följande:

Yeeeeeiii den 20 november ska vi få komma till kk och starta utredning!

Vad skönt! Eftersom ni har en aning om vad som är fel får nu förhoppningsvis snabbt hjälp som fungerar
  • Venne

Det går uppåt än så länge! Nu håller vi tummarna för försök 28 (tror jag, håller knappt koll längre). De långsammaste dagarna i världen nu.

• Zora
    Venne skrev 2014-10-31 20:26:15 följande:

Det går uppåt än så länge! Nu håller vi tummarna för försök 28 (tror jag, håller knappt koll längre). De långsammaste dagarna i världen nu.

Ser bra ut hittills, håller tummarna allt jag kan!! Håller med om att tiden går så oerhört långsamt efter äl.. Jag är bara på äl +5....
  • Reflexen

Hej o välkommen, hondendär!

Mina äggviteflytningar brukar börja kring dag 11, så det låter normalt med vattniga dag 9! Hoppas tempandet funkar för dig o ger resultat fort!

• louisep87

Tack så mycket alla. Nu längtar jag så jag håller på att spricka. Blev så glad att jag började störtgråta. Var tvungen att ringa mamma min och hon blev lika glad.pojkvännen min ska vi inte ens prata om hur lycklig han blev. Så har jag tur nu så är jag gravid inom 4 månader!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend