• whattha

Tempar/Fertility friend

Har nu kört appen ett tag men det ser inte speciellt ra ut för min del.. Blir en låång cykel igen. Någon annan som har så här låga temperaturer? Alla verkar ligga på över 36 grader hela tiden?
  • whattha

Använder ni termometer med en decimal eller två?

• whattha

Här är min kurva nu, har varit bortrest o förmodligen så är det kört denna månad. Trodde jag hade äl igår pga äggvitefl. Men FF tycker det var i lördags. Har förstått att spermier kan leva i mer än 72h men hur troligt är det?

Skulle ni valt äl där FF satt det?
  • whattha

Nu har FF ändrat ÄL. Så om detta stämmer så lyckades vi pricka in den:)

• whattha
    eagle87 skrev 2014-11-20 09:48:25 följande:

Hej kan detta vara en implantations dipp??

Det skulle kunna vara en, den brukar väl ske runt dag 7 har jag för mig? om tempen går upp imorgon så är chansen större :) Håller tummarna :)
  • whattha

en nu har FF ändrat min ÄLdag igen:o

Från dag 33 till 35. Vad hade ni gissat på? Dagens temp togs utan att ha sovit i 3h, har vaknat en gång i timmen inatt.

• whattha
    eagle87 skrev 2014-11-24 11:04:50 följande:

Någon Som har någon kommentar......

Tycker det ser väldigt bra ut :)
  • whattha
    Mira14 skrev 2014-11-24 16:53:50 följande:
    Temperaturen ser väldigt "hoppig" ut. Tar du tempen samma tid varje dag? I munnen? Jag tar alltid tempen 2-3 gånger för att vara säker, ibland visar iaf min fel..
    Jag tar den alltid mellan 6.30 och 7.00 någon enstaka gång har det blivit kl 7.30. Måndag den 17e tog jag dock tempen kl 4 för jag skulle med flyget och idag kl 6 för jag var tvungen att gå upp :) Har dock sovit dåligt dom senaste nätterna. Har inte tagit den flera gånger påmorgonen, men har testat på dagen ett par gånger o då har den visat rätt tre gånger på rad. Har bara en decimal på termometern.Skulle önska den var jämnare så man tydligt kunde se dippar osv.
  • whattha
    eagle87 skrev 2014-11-26 09:11:23 följande:

Så jävla nervös varje morgon för låg temp, har börjat sova så dåligt för jag är nervös o tänker hela tiden om jag är gravid?

Vill bara att de ska bli helg. Har bestämt att köpa test på lör, äl+15 om tempen fortf e hög o testa sön. Har bestämt mig att ja inte vill testa neg än en gång så försöker dra ut på de så mkt som möjligt.

Jag förstår känslan, man vill bara att det ska bli en ny dag så man får veta nästa temp. Din kurva ser ju väldigt bra ut iaf, hoppas verkligen du för ett plus, starkt av dig att hålla dig till lördag, jag vill börja testa nu på dag 7:P
  • whattha
    eagle87 skrev 2014-11-26 14:00:17 följande:

Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken.

Dom går tydligen strikt efter BMI här i England, dom kan inte alls se på personen och avgöra om dom är överviktiga eller inte, du ser helt normal ut!

Har man pco så är det svårt att gå ner o det borde dom veta.. Hoppas du plussar i helgen:)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend