• whattha

Tempar/Fertility friend

eagle87 skrev 2014-11-26 14:00:17 följande:

Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken.

Har skickat pm till dig eagle:)
  • whattha

Så nu är frågan, hur vanligt är det med implantationsdipp? Antingen så är det som skett idag eller så är min mens på G, om mensen är på G så har jag antingen superkort lutealfas eller så har FF satt ut Äl fel.

• whattha
    eagle87 skrev 2014-11-27 09:12:29 följande:

Tack för allt stöd, ni fick mig verkligen att må bättre, mitt självförtroende va i botten igår, har bestämt mig för att lägga in ett klagomål. Hursomhelst dagens kurva. Glad att tempen går upp men har haft så innan Osen har den störtdykt på bim. Kommer vara så nervös nu att ta tempen imorn.

Håller tummarna för att den håller sig högt!
  • whattha

Är nog ute ur leken. Efter dagens temp så ändrades äl till dag 33, och tempen säger att det inte blev nått, mensen kommer nog när som helst.

• whattha

Mensen är här nu. Fertilityfriend säger jag hade äl för bara 9 dagar sedan, det kan ju inte va bra att ha en så kort lutealfas när man har en cykel på 43 dagar?

• whattha
    Iskristall skrev 2014-11-28 09:50:05 följande:

Eagel87: Det ser spännande ut! Håller tummarna!

Whattha: 9dagars lutealfas låter för kort för att vara bra. Du kan inte haft äl tidigare?

Möjligtvis på dag 31 eller 33. Man får hoppas på någon av dom dagarna istället. Vänta o se hur det ser ut om en månad när nästa äl är beräknad att komma:)
  • whattha

Denna månad har FF satt ut äl på dag 14, förra månaden var det dag 33, men med 8 dagars lutealfas så jag tror mer på dag 31. Men kan kroppen va så här skum med äl på så olika dagar?

• whattha

Ska försöka, har bara internet på mobilen och det är så segt:s

• whattha

Så här såg min kurva ut igår:

Så här ser den ut idag:

Förra månaden hade jag en 43 dagars cykel med lutealfas på 8 eller 10 dagar. Så denna ser helt annorlunda ut:s

• whattha

Dagens kurva. Äcklig info längre ner.

Skulle känna på tappen nyss när jag var på toa, kände det var fullt med kladd där inne, fingrarna var täckte med tjocka vita flytningar och tappen har sjunkit och känns mjuk. Har haft molvärk idag, som om mensen skulle komma. På dag 17 så hade jag jätteont i magen o typ elstötar i vad som kändes som slidväggen. Hoppas det är bra tecken(om man kan kalla det tecken)

Svar på tråden Tempar/Fertility friend