Tempar/Fertility friend
Hej hoppar in här har typ samma problem som zora . Fick glad gubbe på cb i fradga men fortf ingen höjning. Så orolig att ägget inte släpptes kan nån snälla hjälpa o analysera.
Hej hoppar in här har typ samma problem som zora . Fick glad gubbe på cb i fradga men fortf ingen höjning. Så orolig att ägget inte släpptes kan nån snälla hjälpa o analysera.
Vad är det för tempsida du använder eagle87?
Jag skulle än så länge gissa att ditt ägg släppte igår, men det beror ju på vad de kommande dagarna visar för temp! Ibland höjs det ju inte så mycket i början utan efter några dagar.
Hur vet du att ägget aldrig släppte?
Har sett kurvor där man får positivt äl test flera omgångar men vill gärna tro det är ovanligt.
Märker denna appen också ut äl efter tre dagars temphöjning?
Fortf ingen höjning. Jävla skit.
Krya på dej Ann
Cb lila dual hormon indikator.....
Ja har tid imorn för första gången på fertilitets kliniken. Så nervös o förväntansfull. Hoppas jag får pergotime.
En liten uppdatering. Första besöket idag på fertilitetskliniken. Ja har pcos som jag misstänkte han gjorde inget ultraljud utan kollade bara på blodprov o de senaste menscyklarna. Jag är 166 o väger 74. Måste gå ner i vikt till 69. Ska göra blodprov nu varje fredag i 4 v o har återbesök om 8 v. Ska då diskutera om ja ska börja med pergotime. Åh vore underbart om de kunde ta sej innan.
Är de försent att ha sex när man har äl dipp??
Hej, va så glad att jag äntlugen hade haft äl, men börjar bli osäker nu. Kan tempen vara såhär låg efter?
Tror inte jag haft äl. Skit ja som va så glad.