-
Nej typ mer som stick....AnnC skrev 2014-11-23 14:33:18 följande:Skulle du likna det som att få lite kramp i ljumsken? Så brukar jag få när jag är gravid håller tummar för dig!
-
Aa hoppas de:) de gjorde så ont att ja vakna o vart helt svettig o väckte min man. Typ som ngn stack i en nål av elektricitet. Hade även vita tjocka flytningar som typ är inuti. Brukar ha mjölkiga vattniga mellan äl o bim..... Minns du dina flytningar??AnnC skrev 2014-11-23 15:42:20 följande:Stick har jag också känt två ggr av tre jag blivit gravid kring då ägget borde implanterats, det har varat bara några sekunder... Jag tänker att allt sånt "konstigt" som man inte brukar känna är positivt
-
Jag tror på dag 35:)whattha skrev 2014-11-24 07:29:34 följande:
en nu har FF ändrat min ÄLdag igen:o
Från dag 33 till 35. Vad hade ni gissat på? Dagens temp togs utan att ha sovit i 3h, har vaknat en gång i timmen inatt.
-
Någon Som har någon kommentar......
-
Så jävla nervös varje morgon för låg temp, har börjat sova så dåligt för jag är nervös o tänker hela tiden om jag är gravid?
Vill bara att de ska bli helg. Har bestämt att köpa test på lör, äl+15 om tempen fortf e hög o testa sön. Har bestämt mig att ja inte vill testa neg än en gång så försöker dra ut på de så mkt som möjligt. -
Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken.
-
Rent tidsmässigt så ser de ju ut att vara en implantations dipp. Återstår bara o se va tempen visar imorn. Kolla på eBay efter bbt thermometer, min e från babymad, så hittar du med 2 decimaler :)whattha skrev 2014-11-27 08:18:57 följande:
Så nu är frågan, hur vanligt är det med implantationsdipp? Antingen så är det som skett idag eller så är min mens på G, om mensen är på G så har jag antingen superkort lutealfas eller så har FF satt ut Äl fel.
-
Tack för allt stöd, ni fick mig verkligen att må bättre, mitt självförtroende va i botten igår, har bestämt mig för att lägga in ett klagomål. Hursomhelst dagens kurva. Glad att tempen går upp men har haft så innan Osen har den störtdykt på bim. Kommer vara så nervös nu att ta tempen imorn.
-
Kollade på förra gångens kurva. De 3 temperaturerna innan bim är indentiska me denna kurva. Tror ni de kört nu?
-
Hjälp tog nyss tempen 37,25 har aldrig haft så hög!!!! Inte ens kvällstid... Bim imorn!!! Excited!!!!