• eagle87

Tempar/Fertility friend

Har bestämt mig för att inte vara så besatt denna månad, ska ta tempen en gång i veckan bara för o se om äl skett. Har fortf mens. Ja kan verk min temp ligger aldrig över 36,2 innan äl o alltid över 36,5 efter äl. Ska inte heller köra me äl tester. Orkar bara inte bli så Lessen igen. Har bim 2/1 ifall äl kommer i tid, ska inte ta pergotime, min man vill inte än då ja inte fick dem genom läkare. Hoppas inte behöva börja nya året me tårar.

• eagle87
    AnnC skrev 2014-12-12 21:04:14 följande:
    Håller tummarna!

Mina graviditeter som gått bra har jag plussat väl synligt äl+10. Mitt mf förra månaden och tyvärr troligen även denna månaden plussade jag senare. Så jag tror också det är positivt att plussa tidigt smile1.gif
    Hej va menar du med troligen denna månad också?:(
  • eagle87
    whattha skrev 2014-12-17 13:13:17 följande:

Denna månad har FF satt ut äl på dag 14, förra månaden var det dag 33, men med 8 dagars lutealfas så jag tror mer på dag 31. Men kan kroppen va så här skum med äl på så olika dagar?

Kan du inte lägga in en bild på din kurva.
  • eagle87

Hej.... Så förvirrad. Har haft mjuk öppen tapp i 2 dagar o äl flytningar. Idag är de borta o tappen e hård o stängd igen men tempen är fortf låg :( har inte använt äl test. Ngn som vet?

• eagle87

Äntligen äl. :) tycker ni vi pricka in bra? Använde inga tester utan försökte bara köra varannan dag.

• eagle87

Hej, vaknade min vanliga tid, kände mig jätte kall o tempa o hade värsta dippen. Somna om ett par gånger o tempa varje gång jag vakna o då år tempen hög igen. Konstigt ? Ff tog bort äl men om jag har hög temp igen imorn sätter den tillbaka äl.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend