• AnnC

Tempar/Fertility friend

Hej! Här är en till ff tempare. Hängde i en annan temptråd när jag blev gravid med mitt första barn. Har två barn varav ett av dom är i himlen och nu försöker vi bli gravida igen. Har en skum kurva denna månaden, testade positivt på äl stickan förra söndagen och måndagen men tempen gick inte riktigt upp förrän igår, så har väl inga höga förhoppningar men hoppas gör man alltid ändå! Idag var tempen lägre men "ok" tror jag, spännande vad den visar imorgon!

• AnnC

Zora: förstår uppgivenheten när man inte har möjlighet att göra allt man kan, men jag hoppas äl var igår eller idag för dig, en gång räcker ju faktiskt. Även om det skulle bli imorgon. Men tempen kommer ju visa de närmsta dagarna om det var nu

• AnnC

E88: har kollat på många charts senaste dagarna och sett allt möjligt konstigt!

Denna har positiva äl test i just fyra dagar och hon blev gravid. OBS inte min!

• AnnC

Här är min egna chart denna månaden, positiva äl test för en vecka sedan men jag tror som ff att äl var så sent som i fredags. Så man kan inte alltid lite på testen. Tur man tempar med :-P

• AnnC

Men fyller ni in på datorn då?
    Jag har iphone och på min app står den tiden som är då jag fyller i, så behöver aldrig tänka på det. Om man inte fyller i senare än vad tempar då men jag fyller alltid i med en gång..

• AnnC

Jag har inte gjort någon inställning, kanske är olika på iphone och android då.
    När jag går in i min app kommer jag direkt till kalendern, trycker på dagens datum och där lite längre ner fyller jag i tempen och den rätta tiden står precis under som man även kan ändra. Så ser det ut hos mig och så gör jag

• AnnC

Ja det var väldigt konstigt faktiskt...

• AnnC

Försöker kolla inställningarna på hemsidan nu, det kan inte vara så att ni har fel tidszon inställd? (Jag har ju säkert ställt in nån gång för länge sen men minns inte)
    I menyn längst upp till höger, chart settings och sen charting settings. Där fyller man i vad klockan är nu och så minns den väl det.
    Vet inte alls om detta är lösningen men ni kan ju försöka om ni vill

• AnnC

2 pm visserligen men det borde ju inte göra att tiden blir annan förutom am/pm.
    Nä då vet jag faktiskt inte :/

• AnnC

Grattis E88 ser det gröna streckade

Här kom mensen i söndags så börjar på ny kula nu

Zora jag skulle nog lita på ff's linje där!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend