Tempar/Fertility friend
Ja skulle nog bara googlat privat gyn och så din stad, eller nån lite större stad i närheten om du bor i väldigt liten stad.
Ja skulle nog bara googlat privat gyn och så din stad, eller nån lite större stad i närheten om du bor i väldigt liten stad.
Tråkigt zora!! Vet att det är skit, att man har sex vid rätt tid betyder ju dock inte alltid att man blir gravid, det är så mycket som ska klaffa i kroppen. Det är väl typ bara 20% chans att man blir gravid varje gång man prickar äl har jag för mig.
Det här blir 5:e försöket för oss, min ängel blev till på just 5:e så hoppas extra mycket!!
Spännande reflexen, håller tummarna för att det inte kommer nån tant i helgen o nio månader framöver!
Blackpeach, hoppas du får höjning imorgon!
Om jag har äl dag 14 som förra månaden så har jag äl på onsdag nästa vecka. Mannen ringde precis o chefen hade frågat om han kunde åka iväg på jobb måndag till onsdag. Aldrig i livet sa jag! chefen tycker nog att han har en hård fru men det skiter jag i haha.
Blackpeach: Så lurigt med tempen om man inte tar vid samma tid som man brukar.
Bifogar min augusti kurva, där ville min temp inte heller gå upp. Men med facit på hand måste äl vart utan ordentlig temphöjning, för tror inte på att jag hade 8 dagars lutealfas.. Så ibland funkar det inte riktigt som det ska känns det som, man ska inte lita helt blint på ff.
Glömde bilden:
Har du tagit nåt grav test zora?? När jag plussade med första barnet dippade tempen dagen innan jag plussade. Så just det behöver ju inte betyda att det är kört!
Hur går det zora och reflexen?
Nej vad tråkigt zora
Låter lovande louisep87, håller tummarna! Tänker du testa före bim?
Här var en rejäl tempdipp idag, massa äl flytningar och inte riktigt positivt äl test men nästan. Så det är nog på g!