• AnnC

Tempar/Fertility friend

eagle87 skrev 2014-11-23 14:52:05 följande:
    Nej typ mer som stick....
    Stick har jag också känt två ggr av tre jag blivit gravid kring då ägget borde implanterats, det har varat bara några sekunder... Jag tänker att allt sånt "konstigt" som man inte brukar känna är positivt
  • AnnC

Men!! Varför?? Är min temp så låg dag 4-5. Nu är den precis över coverline men förra månaden var coverline högre upp så då låg tempen under. Detta är lågt för mig, det har ju aldrig varit så innan. Jag blev ju gravid förra månaden ändå men det var en kemisk graviditet. Kan inte låta bli tänka att det kanske är den låga tempen de dagarna som var problemet?? På nåt konstigt vänster... Nåt knas med hormonerna?

• AnnC

Här dippas det. Tog tempen 30 min för tidigt... Hatar när man vaknar för tidigt o inte kan somna om!

• AnnC
    Zora skrev 2014-12-03 08:38:32 följande:

Så här ser dagens kurva ut. Äl verkar vara helt spikad till den 26:e men jag tror ändå att den skedde någon dag senare. php8GtLE564941.jpg

Tror också absolut på dag 28, konstigt! Men det visar ju sig snart, när mensen förhoppningsvis INTE kommer
  • AnnC

Så här ser det ut hos mig idag, tempen tog jag en kvart senare än igår.

Om inte detta är en implantationsdip så...

Tog ett test idag som är negativt men jag överanalyserar ju och kanske kanske anar jag något. Får ta ett till imorgon!

Men om det nu var en implantationsdip så är det kanske inte konstigt det inte visar nåt än.

• AnnC
    Minxy skrev 2014-12-04 08:16:19 följande:

AnnC: hur går det för dig? Hur ligger temperaturen?

Tempen gick ner igen! Grr... Inte lika långt ner dock. Men får en svag skugga på grav test. Vågar inte hoppas för mycket efter mitt missfall (kemisk) förra månaden!
  • AnnC

Svårt o fånga på bild o fattar inte varför bilden hamnar åt fel håll...

• AnnC
    Minxy skrev 2014-12-04 10:51:46 följande:

Dagens kurva. Jag som ville ha en implantationsdipp idag :(

phpLqmpNw97348.jpg

Fast man kan ju bli gravid utan dippar jag har varit med om både och! Ser jämnt o fint ut iaf
  • AnnC
    Minxy skrev 2014-12-05 06:29:34 följande:

Dagens kurva:

phpy11CmU81922.jpg

Looking good! hoppas den håller sig där!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend