• AnnC

Tempar/Fertility friend

Här skuttar det upp igen, min lutealfas har varit 11 dagar senaste månaderna och det är dag 12 idag så det är bra.

Har inte testar idag än då det brukar visa bättre med andra morgonkisset...

Men jag har en dålig magkänsla tyvärr hatar ovissheten och att vänta! :P

• AnnC

Köpte ett RFSU testa tidigt test när jag var i affären förut. Den visar ju jättetydligt plus! Och mina skitstickor svagt men plus. Vågar ändå inte bli alltför glad!

• AnnC

Tack hörni, som sagt vågar jag inte riktigt glädjas än, förra månaden blev det ungefär så här starkt och sen gick det åt andra hållet. Men jag hoppas verkligen det går bättre denna gången!

• AnnC
    Minxy skrev 2014-12-05 10:54:30 följande:
    Ja...imorrn vill jag se ett starkare plus! Det imorse var lite för svagt för min smak.
    Att plussa på äl+9 är ju väldigt tidigt så jag tycker det bådar väldigt gott! Håller tummar att det blir starkare de närmsta dagarna och framöver med så klart
  • AnnC
    Minxy skrev 2014-12-05 13:18:11 följande:

Tog ett nytt test nu (vanliga CB, har inte skaffat nåt digitalt än).

Det MÅSTE ju vara ett plus, eller?!

BIM-5 idag. phpbE6NBC82222.jpg

Helt klart plus!!
  • AnnC
    Minxy skrev 2014-12-05 17:40:11 följande:

Hurra! Maken hävdar att det bara är någon missfärgning :P

Haha, män! Därför jag inte sagt nåt till min gubbe förrän idag, visade digitalt som det stod gravid på. Eller ja, det och ville inte göra han besviken som jag gjorde förra månaden. Men nu är jag ju gravid så då är jag det, kan ju inte hålla det hemligt nu
  • AnnC
    Zora skrev 2014-12-06 09:09:06 följande:

Idag ändrade FF Äl dagen. Nu ser det ut mer som det borde tycker jag. phpDsSq9g86050.jpg

Så där ja, nu är det ordning o tempen ser fin ut med!
  • AnnC
    Pyret 85 skrev 2014-12-05 20:28:59 följande:
    Grattis!
    Tack!
  • AnnC

Jag tror lh kan fortsätta va högt nån dag trots att ägget släppt. Jag har haft positiva äl test två dagar i rad men enligt tempen har ägget släppt på första dagen.

• AnnC
    Pyret 85 skrev 2014-12-07 08:25:33 följande:

Hm hjälp? Betyder detta att jag aldrig hade ÄL? phpysvdnT80322.jpg

Jag skulle gissa du ägglossade på dag 31! Har kurvor som sett ut sådär. Om tempen håller sig uppe de närmsta dagarna tror jag ff sätter ut dag 31.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend