Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Igår fick jag mens, typ, det börjar iaf.
Eftersom jag aldrig haft mens i mitt snart 31-åriga liv så är ju det en otrolig positiv sak om så den är kemiskt framkallad (progynon och provera)
Jag mår sååå jävla dåligt. Nu kan jag kanske fått en influenskick oxå, jag hoppas det får såhär får jag inte må av menstruationen.
Migrän, ont i hela kroppen, spyr, feber, frossa, diarré.
Tjoho! MEN jag blöder iaf och DET är ännu ett steg framåt, snart MR, 7:e mars!
Kram på er alla kämpar! <3
Hej, Är ny på familjeliv och har nyss påbörjat utredning. Ska precis som Sorkfeber göra utredningen i Gävle. Än så länge har jag lämnat ett blodprov och mannen ska lämna spermaprov imorgon. Blev lite halvt förtvivlad när jag såg att Sorkfeber skrev om den långa väntetiden för spolning. Hur lång tid tog det efter mannens spermaprov till att ni fick komma dit på första besöket Sorkfeber?
Idag var jag hos gyn igen, påbörjade utredningen. Det var inte så som jag hoppades... Han sa att jag skulle testa med äl-stickor och ta ett blodprov en vecka efter jag får positivt utslag, Sen kollar de om jag hade ÄL och ifall att jag har äl då sa han att han tycker att vi ska försköka ett halvår till...
Har iofs inte bråttom men är rädd att det ska ta lång tid.
Så det var allt. Han sa att om vi inte lyckas bli gravida om ett halvår då ska min man lämna spermieprov...
Han sa att iom att vi har uppnått 2 graviditeter lätt att det inte borde vara något fel på någon av oss.. Kanske bara att vi missar ÄL.
Jag som var SÄKER att jag kommer att få pergotime...
Men å andra sidan det känns skönt
Hoppas hoppas hoppas vi lyckas snart !