Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
[quote=68960561][quote-nick]Maramina skrev 2013-02-26 19:51:57 följande:[/quote-nick]
Åt vilket håll? Vi bor söderut, egentligen närmare Kungsbacka än Göteborg...
Vi gjorde utredningen på Göteborgs kvinnoklinik men IVF:en kommer att bli på deras systerklinik Nordic IVF. Utredningen tog vi via landstinget, tyckte att tre månader till eller från inte var så mycket att snacka om men behandlingen får vi betala för själva.[/quote
Vi bor åt andra hållet, på Orust.
Ok, verkade som ni fick tid för utredning snabbt?
Idag fick jag den härliga frågan av en äldre kvinnlig kollega: är du gravid?
Nej, det är jag inte.
Jag hade ganska tajta kläder över magen och satt väl lite säckigt i soffan i vårt personalrum, annars tycker jag inte att jag har så stor mage just nu. Men tack, kära kollega. Som tur var satte jag kaffet i halsen en stund senare så kunde skylla tårarna på det. Klumpiga tant.
Gällande Göteborg kvinnoklinik så var vår väntan också tre månader för utredning. Är under utredning där nu och vi har lämnat alla prover och väntar på resultaten.