Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Nu har jag precis skickat iväg ett mail till chefen där jag förklarar läget. Att jag kommer vara tvungen att besöka sjukhuset på fasta tider varje månad och så vidare... Känns läskigt, men samtidigt skönt att slippa komma med undanflykter varför man inte kan närvara på en planeringsträff osv...
... Varje steg är ett steg framåt! Godnatt på er, nu ska jag försöka sova bort mensvärken.
[quote=69026301][quote-nick]familjenl skrev 2013-03-04 09:19:20 följande:[/quote-nick]Suck, det verkar som min cykel har blivit helt rubbad av spolningen.. .Någon mer som fick rubbad cykel av spolning? Skulle haft bim i helgen om ägglossningen nu var när jag trodde att den var, men jag har inte fått mens ännu. Har tagit flera negativa grav-test så jag tror inte jag är gravid heller. Har ömma bröst så det känns som NÅGOT borde vara på g... Blir så irriterad. Om jag inte är gravid så vill jag bara att mensen ska komma så att jag kan få börja med pergo..