Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Skönt att många av har fått positiva svar från sjukvården! Lite optimism minsann, skönt att höra! :)
Går mot en starkare mental status för egen del :)!
Heja oss! Kram
Hej på er! Vill inte skrämma någon och berätta hur det gick till nu igår när det var dags för spolning för min del. Måste iallafall tyvärr göra om det nästa månad vilket tyvärr innebär att första pergotime kuren också måste vänta en månad. Ville ju börja nuu..tålamodet börjar tryta men längtar verkligen till pergo-starten, känns som att det kommer lösa sig då eftersom sambons spermieresultat var på topp :) hoppas! Lycka till tjejer!
Problemet var att de efter många om och men upptäckte en polyp någonstans i livmoderhalsen!? så de fick ta bort den först (utan bedövning!) och efter det fick de avbryta pga kraftig smärta. De sa att det var pga polypen det gjorde så ont och att det inte skulle göra så ont nästa gång så det hoppas jag verkligen! Tror/hoppas inte det kommer vara någon fara för din del, kram
Absolut! Jag ska ju göra det igen nästa vecka och trots den jobbiga upplevelsen sist så ska det ändå bli skönt att få det gjort. Med spolning, borttagning av polyp och pergostart måste det ju bara bli plus! :) stort lycka till, hoppas vi båda blir på smällen snart ;) kram