Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Hej!
Alla värden var bra!
Sambons simmare låg på 250 mjloner till antalet och jag hade 1,3 i äggresrevsvärde vilket är ok för min ålder. Inga hormonella störningar och inget konstigt på VUL. Läkaren kunde se att jag precis hade haft ägglossning vilket stämmer med mina beräkningar. Efter vi pratat en stund tyckte läkaren att vi skulle boka in mig på en spolning efter nästa mens för att säkerställa att det är fri passage. han sa oxå att vi har goda förutsättningar att bli gravida på egen hand men skulle det inte ta sig på ett tag ska vi inte vänta jätte länage med att genomföra någon slags behandlig som IVF. Han tyckte att vi efter spolning bör försöka några månader till och sedan återkomma om det inte går av sig själv.
Känns skönt och spolning är inbokad till 15 april sen uppföljningsmöte strax efter det.
Glad påsk till er alla!
Familjenl