Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Maramina: ja det gör det verkligen... Helt sjukt bara att varenda dag på Facebook och överallt skriver folk att de är gravida. Men det är ju såklart så att det bara är det man ser! Hur går det för er då? :)
Just det, ursäkta att jag inte hängt med så bra i tråden.. Men va spännande, då är det verkligen på g för er ändå! Stort lycka till, det kommer säkert att gå hur bra somhelst! Förstår att det blir svårt för dig då du måste se det varje dag i de miljöerna så som dagis.. Men snart har du också en liten i magen igen :) ska bli spännande å höra hur det går för dig på ons..
Ingen fara. Det blir svårt att hålla koll på alla.
Numera är det inte så jobbigt längre. Det är mest ett torrt konstaterande "Jaha. Så de ska också ha en till nu". Just nu är det bara dottern och en tjej till på hennes avdelning av de "stora" barnen som inte har fått småsyskon nyligen, eller vars mamma inte har värsta graviditetsmagen.
Min status är att mensen ånyo är här. Och att vi ska försöka till efter sommaren, om inget hänt då blir det remiss till ivf, och sen ca halvårs kötid (trodde läkaren). Inga fel hittades på oss vid utredningen utan det är " bara" att fortsätta försöka. Så jag är inställd på ett år minst till innan jag blir gravid.
Maramina - så himla spännande nästa vecka!!! Hoppas allt funkar!
Kram
Äntligen!
Idag ska vi upp på fertilitetskliniken och få IVF-introduktionen.
Går allt som det ska (att mensen kommer i veckan) är det sprutstart denna veckor och vår IVF-resa får börja efter 6 månaders väntan/utredning!
Kram på er alla!