Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Härligt sorkfeber att det är på gång på riktigt nu! Tänk att snart kommer du vara gravid. Hoppas det sig på första försöket :) Skönt att det går så fort också.
Denna fråga fick jag idag, av en person som frågade i princip samma sak för två månader sedan...:
"Har inte ni planerat att skaffa barn snart?!"
JAG BLIR TOKIG. Snälla sluta fråga mig. Jag klarar knappt av att pressa fram ett "inte än"-svar utan att börja gråta. Och jag vill dessutom bara skrika ut att barn SKAFFAR man INTE, barn FÅR man..
Suck. Förlåt mitt negativa inlägg, men jag var tvungen att avreagera mig...
Dagens prover visade att jag är nedreglerad så nu kan jag halvera dosen spray och dessutom börjar jag med sprutorna idag! På tisdag blir det nya prover och på fredag nästa vecka ultraljud för att kolla om det blir några ägg. Är sjukt nervös för att ta sprutan och för att det inte ska bli några ägg
Maramina: Oh vad kul och vad nervöst!!! Ja, jag känner igen mig i nervositeten både om sprutstart och tänk om det inte blir några ägg! Håller tummarna för dig/er! Kram