Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Välkommen hit Stargazers!
Vi ska också göra IVF. Dock är mannens spermier få och jag har lågt AMH men läkarna tror på oss ändå, och det är ju skönt! De trodde tom att vi eventuellt borde kunna lyckas själva, men med tanke på vår ålder (jag 36 mannen 38) i kombination med mitt sjunkande AMH så vill vi inte vänta. Pga AMH:t blir det det långa protokollet för oss jag skulle börjat spraya för ett par veckor sedan om det inte hade varit att mitt TSH hade stigit till 3,6. Så nu har jag gått öka på min levaxindos och hoppas att värdena är bättre den 18:e så att jag kan börja spraya redan den 20:e.
Suck... Väntans tider, BIM på måndag och nu hålls alla tummar här hemma, har ju gjort allt rätt denna gång och vet hur besvikelsen kommer kännas om mensen kommer, hoppas slippa detta snart, jobbigt att gruva sig varje gång man går på toaletten mellan dag 28-32 *suck*
//Camilla
Idag kom min mens på cykeldag 37. Om 4 dagar blir det äntligen dags för pergo! Jag har gått och oroat mig att något varit fel denna månad så jag känner mig lättad över att mensen dykt upp. (Även om jag såklart hellre hade velat ha ett positivt grav.test men det är väl underförstått...) :)