Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Suck, det verkar som min cykel har blivit helt rubbad av spolningen.. .Någon mer som fick rubbad cykel av spolning?
Skulle haft bim i helgen om ägglossningen nu var när jag trodde att den var, men jag har inte fått mens ännu. Har tagit flera negativa grav-test så jag tror inte jag är gravid heller. Har ömma bröst så det känns som NÅGOT borde vara på g... Blir så irriterad. Om jag inte är gravid så vill jag bara att mensen ska komma så att jag kan få börja med pergo..
Johjen: Var det positivt ägglossningstest som du hade i torsdags? Du vet väl att testerna visar positivt 12-48 timmar innan ägglossningstest så sex på fredagen är ju helt perfekt tajmat!
Familjenl: Jag har aldrig hört att cykeln skulle bli påverkad av en spolning, men det betyder ju inte att den inte kan bli påverkad för det
Johjen: jag tror också att er tajming var bra!
Ang att få äl rubbad av spolning: det bör väl inte påverka, men vem vet. Jag fick äl tidigare än vanligt nu när jag var. Men om det berodde på spolningen lär jag aldrig få veta.
Jag har inte trott att det har lyckats egentligen de senaste...tja, fem månaderna. Av någon anledning tror jag att det har lyckats nu, vilket innebär att besvikelsen blir så mkt större. Och det är jag INTE sugen på. Kanske kan jag skärpa till mig snart och sluta tro på ett positivt resultat, annars blir det ingen bra mental status på mig :/.
Äl-tester är väl både på gott och ont. Har man testat ett tag och vet att man har äl och man lärt känna kroppens signaler så är ju testerna relativt överflödiga. Fast det innebär ju också att ändå vet när man äl, utan tester, om man kroppen signalerar, och då blir det ju likväl stressigt. Lite svårt att förklara hur jag menar, kanske hängde ni med ;).
Nyspolade äggledare. Gjorde inte ont alls förens efteråt, då kom mensvärkskänsla men gick över på 30 min. Såg bra ut fattade jag det som men hon hittade en polyp på livmodertappen som hon passade på att ta bort (DET gjorde ont). Den ska skickas på analys men hon var inte orolig. Verkar bli ägglossning från vänster sida även denna gång, om 3-5 dar gissar jag. 21/3 blir det slutsamtal med genomgång av provresultat. Pirrigt!
Glömde säga att nu sa hon rätt ut att jag har pco. På höger sida fanns 15 äggblåsor, alla små. På vänster fanns nästan lika många, en stor på ca 17 mm och resten små. Sist fanns fler som växt. Vekar ändå som att äl funkar hyfsat.