• familjenl

Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013

Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?

• Svar på tråden Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
  • Vårväntanochlängtan
    Ylle99 skrev 2013-02-20 20:00:46 följande:

Så det ingår inte alltid vid en utredning? För vår del var det ett av de ordinarie stegen.
    Jag vet faktiskt inte Obestämd De kändes som att de bara skickade hem oss med inget mer att gå på. Killen skulle få lämna nytt spermieprov men inte mer.
    En orsak kan vara att jag blev gravid för 9 månader sin men det slutade i missfall.
  • Ylle99
    Vårväntanochlängtan skrev 2013-02-20 20:54:46 följande:
    Jag vet faktiskt inte  De kändes som att de bara skickade hem oss med inget mer att gå på. Killen skulle få lämna nytt spermieprov men inte mer.

En orsak kan vara att jag blev gravid för 9 månader sin men det slutade i missfall.

Ok, det är säkert orsaken. Då borde ju den delen fungera eftersom du blev gravid.
  • familjenl
    Ylle99 skrev 2013-02-19 21:45:09 följande:

Ja, jätteskönt att det har gått så snabbt! Och spolningen gick faktiskt helt ok! Det spände en del men det gick handla snabbt över. Jag tänkte också att "ska jag klara av att föda barn så ska jag väl fixa det här" ;). Kram!
    Vad skönt att det gick bra med spolningen för dig! Haha ja, förlossning lär ju vara något värre. ;)

Jag har tittat lite på "en unge i minuten" på tv och det är verkligen självplågeri. VILL så gärna byta plats med dom som ligger där trots att de ser ut att ha hur ont som helst. JAG VILL!!!!!  Börjar bli lite smått galen nu. Var tvungen att få ur mig lite, hoppas ni ursäktar. :) 

• greeneyes

Familjenl: du är inte ensam!!! Jag kollar också på det och längtar tills det är min tur att ha så ont!

• trina

Jag klarar inte ens av att se programmet sedan vi började med vår utredning.

• Thotis90
    trina skrev 2013-02-21 08:41:59 följande:
    Jag klarar inte ens av att se programmet sedan vi började med vår utredning.
    Jag kan inte se programmet utan att gråta... Jag vill också uppleva känslan av att bära och föda barn.
    Barnlöshetsutredning - hedblom.blogg.se
  • familjenl

Jag gråter varje gång jag ser det också. Det är egentligen för plågsamt att se men jag kan inte låta bli. :S 

En vacker dag SKA det ju bli vår tur! 

• lilljen
    familjenl skrev 2013-02-21 10:15:24 följande:
    Jag gråter varje gång jag ser det också. Det är egentligen för plågsamt att se men jag kan inte låta bli. :S 

En vacker dag SKA det ju bli vår tur! 

Grinar bara jag tänker på det ;) Nästan iaf.. Grinar lätt senaste veckan. För tv program, låtar på radio mm. Hoppades det skulle bero på galna grav hormoner men icke... nu är mensen på gång... Men då kan jag iaf ringa och boka tid för splolning!
  • familjenl
    lilljen skrev 2013-02-21 12:51:03 följande:

Grinar bara jag tänker på det ;) Nästan iaf.. Grinar lätt senaste veckan. För tv program, låtar på radio mm. Hoppades det skulle bero på galna grav hormoner men icke... nu är mensen på gång... Men då kan jag iaf ringa och boka tid för splolning!
    Åh, Tråkigt att mensen är på gång. :(  

Jag gråter väldigt lätt i vanliga fall men nu känns det som jag är extremt känslig också. Men i mitt fall tror jag det beror på att jag faktiskt ÄR ledsen hela tiden nu.  I grund och botten liksom. Känns som bara ett plus kan råda bot på detta...

Hoppas du får en tid snart för spolning och att allt går bra!

• lilljen
    familjenl skrev 2013-02-21 15:17:02 följande:
    Åh, Tråkigt att mensen är på gång. :(   Jag gråter väldigt lätt i vanliga fall men nu känns det som jag är extremt känslig också. Men i mitt fall tror jag det beror på att jag faktiskt ÄR ledsen hela tiden nu.  I grund och botten liksom. Känns som bara ett plus kan råda bot på detta... Hoppas du får en tid snart för spolning och att allt går bra!  

Nä man är ju inte på topp direkt... När förra menen kom stortjöt jag på kvällen. Lite mer sansad denna gång. Tror det kan bero på att förra var sista innan utredning, hade väl hoppats man skulle slippa... Men denna gång ärbutredningen igång och det känns bra.
Svar på tråden Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013