Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Fick min mens idag. Till slut!
Med konstiga spottings innan och förskjuten Äl. Dag 42 igår.
Så äntligen en ny månad att köra
Blir att lämna blodprov i veckan o maken spermaprov
Usch vad ni skrämmer upp mig inför spolningen, men det är nog ngn måad kvar så förhoppningsvis har jag förträngt allt jag läst då ;)
Idag har jag börjat äta Provera efter 18 dagar med Progynon. Slutade snusa igårkväll oxå så just nu är inte jag länets goaste dam.
Fyf***n alltså hur skit jag mår, det mesta är väl abstinens efter dessa 14 år med snusningen, men det hjälper inte med all östrogenbehandling heller... tror jag ;)
Kram
Karln min har varit tveksam till det här med utredning och nu säger han att han vägrar få prostatan undersökt. Om läkaren vill kolla honom (vare sig det är spermaprov eller få prostatan undersökt) så kommer han att backa. Han säger att vi då får avsluta utredningen och utgå ifrån att det är honom det är fel på. WTF?! Skall jag behöva acceptera det här? Det är okej att läkaren gräver i mitt underliv, men om han måste undersökas säger han tvärnej.