• familjenl

Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013

Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?

• Svar på tråden Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
  • camilla1979

Spontan ÄL i dag!! Jay!!!
    (Har troligen endast varannan månad)
    Knepigt med föräldrarna på besök (taskig planering jag vet men den är tidigare än beräknat)men vad tusan, tänk om man kunde få avboka tiden på sjukhuset!! :))
    Drömma får man ju...

• familjenl
    camilla1979 skrev 2013-01-26 09:41:03 följande:
    Spontan ÄL i dag!! Jay!!!
    (Har troligen endast varannan månad)
    Knepigt med föräldrarna på besök (taskig planering jag vet men den är tidigare än beräknat)men vad tusan, tänk om man kunde få avboka tiden på sjukhuset!! :))
    Drömma får man ju...
    härligt!! Lite synd med tajmingen men ni får väl vara riktigt, riktigt tysta ;) 

Jaa det är ju verkligen drömmen att man ska få ringa och säga att man inte behöver hjälp för att man är gravid. :) Håller tummarna för er att ni lyckas få till det trots besök!!

Kram

• familjenl

Hur går det för er tjejer? Själv så har jag BIM till helgen och det skulle vara underbart att få ett plus då och kunna ringa till mottagningen och säga att jag inte behöver mer hjälp. Om mensen dyker upp så väntar nog spolning och hormontabletter för min del. 

Kram på er, hoppas ni får en fin vecka! 

• Thotis90
    familjenl skrev 2013-01-28 18:07:02 följande:
    Hur går det för er tjejer? Själv så har jag BIM till helgen och det skulle vara underbart att få ett plus då och kunna ringa till mottagningen och säga att jag inte behöver mer hjälp. Om mensen dyker upp så väntar nog spolning och hormontabletter för min del. 

Kram på er, hoppas ni får en fin vecka! 
    Här vankas det ägglossning, 13:e försöket. Jag bör ha det imorgon eller på onsdag.
  • trina

Spermaprov ska lämnas på måndag och sedan är det upp till 6 veckors väntan på att få höra resultatet.

• Vårväntanochlängtan

Jag har BIM imorgon eventuellt onsdag, så jag är lite pirrig samtidigt som jag är nästan hundra på att det inte har blivit denna gången heller.{#emotions_dlg.flower} Sprängande och tunga bröst dock men det har jag ibland innan mens så det säger egentligen ingenting.

• Maramina
    Vårväntanochlängtan skrev 2013-01-28 19:49:02 följande:
    Jag har BIM imorgon eventuellt onsdag, så jag är lite pirrig samtidigt som jag är nästan hundra på att det inte har blivit denna gången heller. Sprängande och tunga bröst dock men det har jag ibland innan mens så det säger egentligen ingenting.

Samma som jag då, BIM någon gång mellan tisdag och torsdag. Fast för mig är det illamående och halsbränna, vilket jag ofta har innan BIM. Jag har inte kunnat hålla mig borta från testandet och även DocMorris känsliga test var negativa. Men som jag alltid brukar säga, då länge mensen håller sig borta så finns det i alla fall ett litet hopp. Men det blir nog ett första besök inför vår IVF där om två veckor
  • camilla1979

Låter som att vi är många som har spännande men nervösa dagar framför på den här tråden.
    Jag håller tummarna för oss allihopa!! Solig 

• intetnyttpåplusfronten

BIM på torsdag, men tror inte vi hade sex på ÄL... Och efter beskedet om tidigt klimakterie så har jag inte heller några förhoppningar på denna månad. Bara önskar att brev från IVF i linköping ska dimpa ner i brevlådan och hoppas det inte tar för lång tid... Munkpepparn kom idag också, så när mensen startar så startar jag MP kuren!

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum. varedu.blogg.se
  • Ylle99

För min del befinner jag mig mellan äl och bim. Hoppas det går vägen för er som inväntar mensen! Kanske har det lyckats den här gången? ;)

Svar på tråden Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013