Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Spontan ÄL i dag!! Jay!!!
(Har troligen endast varannan månad)
Knepigt med föräldrarna på besök (taskig planering jag vet men den är tidigare än beräknat)men vad tusan, tänk om man kunde få avboka tiden på sjukhuset!! :))
Drömma får man ju...
Hur går det för er tjejer? Själv så har jag BIM till helgen och det skulle vara underbart att få ett plus då och kunna ringa till mottagningen och säga att jag inte behöver mer hjälp. Om mensen dyker upp så väntar nog spolning och hormontabletter för min del.
Kram på er, hoppas ni får en fin vecka!
Spermaprov ska lämnas på måndag och sedan är det upp till 6 veckors väntan på att få höra resultatet.
Jag har BIM imorgon eventuellt onsdag, så jag är lite pirrig samtidigt som jag är nästan hundra på att det inte har blivit denna gången heller. Sprängande och tunga bröst dock men det har jag ibland innan mens så det säger egentligen ingenting.
Låter som att vi är många som har spännande men nervösa dagar framför på den här tråden.
Jag håller tummarna för oss allihopa!!
BIM på torsdag, men tror inte vi hade sex på ÄL... Och efter beskedet om tidigt klimakterie så har jag inte heller några förhoppningar på denna månad. Bara önskar att brev från IVF i linköping ska dimpa ner i brevlådan och hoppas det inte tar för lång tid... Munkpepparn kom idag också, så när mensen startar så startar jag MP kuren!
För min del befinner jag mig mellan äl och bim. Hoppas det går vägen för er som inväntar mensen! Kanske har det lyckats den här gången? ;)