Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Jag hoppar in här.
Försök nr 13 hade vi nu.
Fått min mens idag mest troligt och ny börjar vi utredning
Ska lämna blodprov på torsdag.
Sen den 13 feb är det spermaprov för maken
Lite läskigt tycker jag ändå det känns även om man vill få hjälp
Men rädslan finns att det inte ska finnas hjälp att få
Verkligen spännande dagar för oss alla verkar det som... Hoppas på mirakel-plus för alla er (och mig) som inväntar bim!
Tack. Jo det är en lite blandad känsla. Skönt att få veta hur det ligger till men är som orolig att man ska få höra att det inte alls går.
Mensen kom inte igång idag som jag trodde. Så får se om det blir imorgon. Så provet blir väl framskjutet då kanske eftersom det inte blir dag 3 som dom ville.
Hej!
Vi var på vårt första möte för 2 veckor sedan.. blev inte så mycket klokare men allt såg bra ut när de gjorde en vanlig undersökning. Mannen ska lämna sperma imorgon och de sa att det var upp till 4 månaders väntetid att spola äggledarna. Jag ställde upp mig på en lista där de kunde ringa om någon lämnat återbud men shit vad länge alltså...
Jag såg på tråden att någon läkare hade sagt att man skulle sluta med protin pulver. Min man dricker protin och tränar mycket. Vi frågade om det och de sa att de inte visste och att de inte trodde att det skulle vara någon fara.... bara det inte var anabola...Så nu blir jag helt förvirrad!
Vad tror ni? Bör man inte dricka protin? - ska bli intressant och se vad hans spema prov säger... det är hans andra. Första gången kom den ut med för låg rörlighet.
Oh idag fick jag iaf remissbekräftelse på MR från sjukhuset, ja.. bara att vänta tills man blir kallad för att se hur en sådan går till.
MR av livmoder, äggstockar och hela tralleri, ngn som gjort det???
Förstsätter med min dubbelkur (2stx2mg) Progynon till på söndag, sen tisdag är det VUL för att se om jag svarat på det..
Jag har fortfarande inte fått min mens Tänder ju klart en liten gnutta hopp även om jag bestämt mig för att inte hoppas för mycket Jag har däremot provat progesterallkräm denna cykeln men gör ni någon dags uppehåll för att se om det är den som gör att mensen inte kommer.
Här kom mensen idag. Så nu blir det IVF-planering och förberedelse. Jag antar att det blir till nästa cykel
Min mens har fortfarande inte kommit igång sen den enstaka ljusrosa flytningen i tisdags.
Men den BIM dag jag trodde är först imorrn så får se. Kan ju komma senare också då jag inte är på pricken varje månad. I januari gick den över några dar
BIM idag eller imorgon och tog ett negativt grav.test idag (testade bara för att vi får främmande i helgen och jag orkade inte vänta tills de har åkt).
Det här innebär ännu mer provtagning på mig och antagligen spolning av äggledarna.
Någon av er förresten som äter rosenrot?