Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Gaah brakar ihop snart. 1 timme kvar tills det är dags att få veta provsvaren.. :s
Tillbaka igen... inga bra resultat alls :( Misstänkte det direkt vi kom in, för han hade lagt fram en förpackning pappersservetter på bordet framför oss.
Nåt värde skulle ligga på 0,7 och mitt låg på 0,27. Jag ägglossar som jag ska, men med troligtvis kass kvalité på äggen. Jag är 25 år och på väg in i klimakteriet, inom ett halvår kan det vara för sent. Han skickade remiss till IVF idag, så vi ska komma igång med det så fort som möjligt nu, får ju 2 försök finansierade men vi har minimal chans att lyckas... :(
AMH var lågt tror jag.. :/
Nej går inte att göra nåt, äggen är på väg att ta slut och äggstockarna stänger ner typ... Jag kan inte fatta att det här är sant. Kommer från en hyperfertil släkt, nånstans trodde jag väl att det var ärftligt...