Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Charlotta85: Vad jobbigt att läkarn var sjuk!!! Hoppas ni får en ny tid snart!
Uppdatering i vår situation:
Vi var på vårt andra besök idag och makens prov såg normalt ut (tack och lov!!!) och jag blev undersökt och allt såg normalt ut men ska dit om någon vecka igen på fler prover och då ska de även kolla om äggledarna fungerar som de ska och efter det så kommer jag nog att få börja med tabletter som drar igång ägglossningen. Det känns verkligen som en liten seger idag över att äntligen få veta något.
Det som kan vara en orsak till min oregelbundna mens är att jag har underfunktion på sköldkörteln (men kontrollerar regelbundet så det ska inte vara några problem egentligen) men nu låg TSH ganska högt hos mig och kommer därför att få prova höja min levaxindos. Förhoppningsvis bidrar detta till en mer regelbunden mens och det förklarar även varför jag har varit så sjukligt trött de senaste två månaderna.
Ett hopp har tänts inom mig!
Kram på er alla, och tack för att ni finns
Ohh IDAG låg det ett brev i postlådan! Jag är så glad så jag bara skuttar in, jaa.. det är första tiden hos kvinnokliniken/fertilitetsutredningen och vårat förstaförsta möte, men jag är bara så glad att det HÄNDER NGT, väntan väntan! :)
Om en vecka kanske jag/vi iaf får ngn slags planering, hopp el förtvivlan vem vet.
På måndag är det dags att få provresultaten på mina blodprover & sambons spermieprov. Supernervös Men ett steg i rätt riktning.
Idag är det även BF dag för den graviditeten som slutade som ett MA:a så det är lite extra jobbigt idag med bebisbiten. Fick dessutom reda på ikväll att en föredetta klasskompis är gravid. Som sagt, mycket just nu.
Liksom du, Sorkfeber, har vi också vårt första möte nästa vecka. Känns både jobbigt och positivt.
Förstår att det är tungt, Vårväntan. Ibland kommer det en sån stark sorg när andras graviditeter blir tydliga för en. Och man påminns ännu en gång om att det inte finns någon rättvisa gällande sånt här.
Ta hand om er! Kram
Tack tjejer Blir en spännande nästa vecka för många av oss då. Puh!