camilla1979 skrev 2013-03-13 12:42:26 följande:
Tjejer!!
I dag var det BIM.... och det blev ett starkt + på stickan!!!!! =)
Fattar knappt att det är sant (jag med mina PCO äggstockar (tittade på stickan säkert 10 ggr och har tom fotat den)
I morse kl 5 var det ett mycket nervöst par som gnuggade gruset ur ögonen och tog en sticka. Svaret var supertydligt och kom i princip direkt mao ett mycket starkt plus framträdde ( Kan nog inte påstå att jag känt det på mig och det enda jag möjligtvis har reflekterat över är att mensvärken uteblivit (och att jag som inte brukar ha flytningar haft det de senaste dagarna) annars nada!!..
Var ju inne på min första kur med Pergotime och det tog sig alltså direkt (vem vet kanske hjälper det att stå på huvudet) haha
Detta är första gången för oss och en massa osammanhängande tankar susar i min skalle, tur jag har ett väldigt flexibelt jobb så jag hade möjlighet att snabbt planera om dagen för att slippa träffa kollegorna i dag för syns det hälften av hur förvirrad (och lycklig) jag känner mig så hade de genomskådat mig direkt.
Hur gör man nu?? Ringde till kliniken vi i princip precis skrivit in oss på och de var som vanligt super trevliga och gratulerade (-så det blir ett Novemberbarn sa hon! stort GRATTIS!!!) Novemberbarn!! ja du så långt har jag inte ens tänkt... November.. det är ju i år!!!
Fick tid 2 april för en första koll av hjärtljud och liknande så nu håller jag tummarna tills det blir blå att allt går vägen och jag ska göra allt jag kan för att den lilla kotten ska trivas där inne i värmen.
Jag håller tummarna även för er andra här inne att ni också får lyckade BIM denna månad, lyckas jag med mina äggstockar är ingenting omöjligt!!
Stor kram på er!!!
Camilla
Stort grattis Camilla!!
Så roligt för er!!
Tyvärr har jag själv fått mens idag så ingen tur för oss denna månad. Första besök på kliniken 27 mars närmar sig dock..
Kram