Anonym (samma.) skrev 2012-12-04 19:20:32 följande:
Mm, känns jättesurt. Men inget att göra åt. Skulle inte förvåna mig ett dugg om mannen måste åka på en jobbresa eller något månaden därpå.
Har ni andra konstiga drömmar? Varje månad strax innan mensen så drömmer jag att jag har en liten bebis. Det är bara det att jag kan aldrig ta hand om den. Tappar alltid den eller slår huvudet i dörrkarmen när jag går in, bebisen blir alltid skadad.. Alltid samma drömmar varje månad strax innan mens. Börjar nästan tro att det är min kropp som säger mig att nä, detta ägget var inget bra, lite skadat. :) Knäppt, jag vet.. :)
Nej fy. Släng bort den drömmen och skaffa nya
.
Tror på det positiva tänkandet och hoppas också att någon ska få lyckas så här innan jul. Vi har inte heller "fullt antal" i försök eftersom jag också tycker 2 ska räknas bort. Känns bra på ett sätt eftersom det ju då egentligen inte har tagit så lång tid hittills. Samtidigt är det ju så att två månader till gått och vi blivit äldre (och mer desperata). Här kör vi lite mer spontant med sexandet. Sambon fixar inte det inrutade så jag "smyger" med äl-testen för att han inte ska tappa lusten och så försöker jag "lotsa" in honom rätt dagar. Hade tänkt sluta men det är visst som speldjälvulen. Jag känner ju äl tydligt och har så alltid gjort men nu när jag blivit mer desperat vill jag ha ett "kvitto". Har även börjat tempa nu efter er reklam medsystrar
Men egentligen är den bästa indikatorn på att Äl skett för mig de stenhårda svullna brösten. Får ej det om jag inte haft Äl.
Håller med om att nu behövs uppmuntran för just nu tror jag allt är möjligt och om det inte vill sig är jag nere på botten om 2 veckor. Sååå trist. Men det var där tänka positivt kom in i bilden. Stor kram till er alla!