• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (samma.)
    strumpan123 skrev 2012-12-09 01:08:12 följande:

Jag har fått sånt här starkt spök en gång förut fast på annat test så vågar inte tro nåt. Gjort ett till test nu som det var lika svagt som spöken på dom här testen. Jobbig väntan nu
    Spännande. Håller båda tummarna att det blir starkare imorgon... Fortfarande inga symtom, inga pms. Känner absolut ingenting. Hm, undrar om det kan vara ett symtom. :)
  • Anonym (samma.)
    Juronjaure skrev 2012-12-08 22:12:43 följande:
    Försök 7 här, mf i oktober och BiM närmsta vecka. Hoppas så på plus!!! Kanske lite mer än alla andra månader, för att jag varit så inställt på att bli gravid innan jul. Men blir det inte så så får det väl bli starkvinsglögg istället...
    Välkommen. 
  • Dracarys

Kunde inte riktigt hålla mig idag, gjorde ett test. Negativt, såklart... är ju fortfarande 5-6 dagar kvar till BiM. Varför kan man aldrig hålla sig?

• Dracarys

(Testade eftersom jag hade skumt torr och lite rödaktig hy igår på magen. Väldigt underligt, har aldrig haft det förr.)

• Blomma

Min långa väntan på bim har börjat.. Denna månad har vi verkligen gjort ALLT för att det ska bli nåt, hoppas verkligen att det lyckas! Kommer bli så nerslagen om det inte funkar.. Planen var ju att jag skulle bli gravid iår, går det inte nu så blev det inte så.. Känns lite jobbigt. Även fast man väntar på bim har jag märkt att när det väl närmar sig blir jag nervös och tycker det känns rätt jobbigt, så rädd att bli besviken igen. Blir bara värre och värre för varje gång..

Så nu är det dags att folk börjar plussa i den här tråden så att man får lite positiv energi! :)

• Juronjaure
    Dracarys skrev 2012-12-09 16:12:13 följande:
    (Testade eftersom jag hade skumt torr och lite rödaktig hy igår på magen. Väldigt underligt, har aldrig haft det förr.)
    Är det ett gravtecken jag inte känner till? :D
  • Anonym (samma.)
    Dracarys skrev 2012-12-09 16:10:13 följande:
    Kunde inte riktigt hålla mig idag, gjorde ett test. Negativt, såklart... är ju fortfarande 5-6 dagar kvar till BiM. Varför kan man aldrig hålla sig?
    Jag vet.. Testade 2 ggr idag. :) Så negativt det kunde bli. Tog ett klockan 12, negativt. Men då tyckte tydligen min hjärna att det var en bra idé att testa 2 timmar senare. Som om det skulle blivit positivt då. :)
  • Anonym (samma.)
    Juronjaure skrev 2012-12-09 21:13:02 följande:
    Är det ett gravtecken jag inte känner till? :D
    Allt som man inte brukar ha innan bim tolkar jag som gravtecken. Glad
  • Ebba

Hihi, ja det är ju svårt att hålla sig! Men ge inte upp tjejer, det är ju som sagt väldigt tidigt att testa! Samma, vilken dag är du på nu?

Själv är jag på ÄL+4 så för mig är det varken lönt att känna efter eller testa och det är ganska skönt tycker jag. Försöker koppla bort det så mycket det går, och sysselsätter mig mycket. :)

• Juronjaure
    Ebba skrev 2012-12-10 07:57:48 följande:
    Hihi, ja det är ju svårt att hålla sig! Men ge inte upp tjejer, det är ju som sagt väldigt tidigt att testa! Samma, vilken dag är du på nu?

Själv är jag på ÄL+4 så för mig är det varken lönt att känna efter eller testa och det är ganska skönt tycker jag. Försöker koppla bort det så mycket det går, och sysselsätter mig mycket. :)
    OM det är! Funderar på att köpa clearblue idag, men kan egentligen ha BiM på onsdag, torsdag eller fredag, så jag BORDE väl vänta ett par dagar till...

Hoppas att det blir plus innan jul för dig!
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?