• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Dracarys
    Juronjaure skrev 2012-12-09 21:13:02 följande:
    Är det ett gravtecken jag inte känner till? :D
    Ja, hudförändringar / torr hud kan vara en biverkning av graviditet. Dock sällan i vecka 3-4. =)

Jag hade också haft ont i magen och varit lite gasig, men det kan lika gärna vara symptom på julbordet från i fredags.
  • Juronjaure
    Dracarys skrev 2012-12-10 08:45:11 följande:
    Ja, hudförändringar / torr hud kan vara en biverkning av graviditet. Dock sällan i vecka 3-4. =)

Jag hade också haft ont i magen och varit lite gasig, men det kan lika gärna vara symptom på julbordet från i fredags.
    Åh! Jag är astorr i ansiktet och på händerna! KAN också bero på kylan och KAN också vara så att jag blir skittorr VARJE gång det blir -10 grader, haha. Men DET HÄR GÅNGEN kanske det är för att kan är gravid...! Ååh, vad knäpp man blir! Hoppas!
  • Anonym (samma.)
    Ebba skrev 2012-12-10 07:57:48 följande:
    Hihi, ja det är ju svårt att hålla sig! Men ge inte upp tjejer, det är ju som sagt väldigt tidigt att testa! Samma, vilken dag är du på nu?

Själv är jag på ÄL+4 så för mig är det varken lönt att känna efter eller testa och det är ganska skönt tycker jag. Försöker koppla bort det så mycket det går, och sysselsätter mig mycket. :)
    Antingen är jag på äl+7 eller 10. Testade negativt imorse igen. Så är jag på äl+10 så är det nog kört. Så tråkigt.... En lång väntan tills vi kan försöka igen. Januari månad finns det absolut ingen chans till att vi kan försöka. Hoppas hoppas att vi är tillsammans under ägglossning i  februari månad.. Jag har fortfarande inga symtom. Inte ens ömma bröst som jag brukar få runt denna tiden innan mens. 
  • Thotis90

BIM-4 idag. Jag har inga direkta gravidietssymptom mer än att jag har ömma bröst, humörsvängningar och blir öm i magen om jag väntar med att tömma blåsan när jag är kissnödig (de två första brukar jag ha).

• Anonym (samma.)
    Dracarys skrev 2012-12-10 10:54:47 följande:
    Nu mår jag illa också.
    låter lovande..... Har du testat igen? Kanske trådens första plus är på gång. Håller tummarna. 
  • Dracarys
    Anonym (samma.) skrev 2012-12-10 12:19:08 följande:
    låter lovande..... Har du testat igen? Kanske trådens första plus är på gång. Håller tummarna. 
    Brukar må illa vid den här tiden efter ÄL. ;-P
  • Anonym (samma.)
    Dracarys skrev 2012-12-10 12:48:41 följande:
    Brukar må illa vid den här tiden efter ÄL. ;-P
    Aha. Jag tycker att det är jättekonstigt att jag inte har mina vanliga pms. Det får mig att tro att ägglossningen var senare än vad ff satte ut. Iså fall är jag bara på äl+7. Lite mer hopp då iom att jag testade negativt imorse.
  • Ebba

Samma, nej ge inte upp än! Det finns många som inte får plus förrän på eller efter BIM! Ingen mens

• Ebba

Juronjaure, om du har BIM på onsdag borde du ju kunna testa idag, men om du kan hålla ut så hade jag väntat lite till. :) Is i magen! :) (eller förhoppningsvis bebis.)

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?