Dracarys skrev 2012-12-05 12:19:24 följande:
Det låter kul när vi är ett lite mindre gäng. =)
Jag har kommit fram till det där stadiet mellan ÄL och BiM när jag börjar känna lite symptom, men det är för tidigt att testa såklart. Jag brukar få lite illamående och värk i äggstockar och sådant mellan ÄL och mens. Lätt att missta för tidiga grav-symptom. Mycket irriterande.
Visst är det kusligt vad mycket symptom man har/får. Fast med stigande ålder mår jag tydligen konstant illa och har ont i brösten mellan äl och bim. Känns inte fair!! Varför inge hopp när det inte tar sig liksom!? Men nu har jag börjat tempa. Fast det vete 17. Fattar ingenting denna månad. Nu har jag haft tre dagar med plus på äl-testen. Starkast i förrgår men även idag ett tveksamt plus. Äl-smärta igår. Men fortfarande samma morgontemp. Måste nog läsa på mer. Trodde tempen steg direkt efter äl. Är vi för heta på gröten månne när vi kör igång första dagen med plus? Min karl orkar ju inte alla dagarna sen. Kanske ska byta strategi för jag får ju plus så länge. Vad tror ni tjejer? Funderar på att ta morgonsex nästa cykel om det ej tar sig nu. Vågar man vänta till dagen efter starkaste pluset på stickan?? Orkar era karlar varje dag förresten. Är det bara min som viker ner sig om det blir för mycket av det goda? Kanske där vi har vårt problem. Vi kanske inte ska till för ofta. Jaja, snillen spekulerar. Nu får vi vänta och se.
Sexa på ni med glada gubbar i dubbel bemärkelse. Fortsätter att hålla mina tummar krampaktigt