Anonym skrev 2012-11-23 21:04:06 följande:
Hoppar också med.. Så jobbigt när man vill vara lite "hemlig" och inte skrika ut på stan; vi får inte till det. Hatar varje gång mensen kommer. Har också försökt 7 cykler men inte kollat med ÄLtester förrän i somras och sen dess har vi haft 4 cykler med ÄL enligt stickan i alla fall. Har barn sen tidigare men de är rätt stora nu (och mycket lättillverkade) och jag har glömt "hur det var". Tror varje månad att jag är gravid men börjar lära mg att inte hoppas men det är ju sååååå trist! Att jag är gammal i gemet är väl ytterligare en sak som stressar mig men vi försöker ta det lugnt. Är det fler "gamlingar" här? Har blivit helnojig och lättrörd och inte alls mitt vanliga jag
Jag är 35. Jobbar på första barnet. Känner mig inte gammal men inser att andra kan tycka det. :) Påbörja mitt 8 försök nu. Ägglossning om cirka 9 dagar. Denna gången ska jag testa att ha sex varje dag efter att mensen slutar. Började tempa för några månader sen för att se att jag verkligen har ägglossning, vilket jag verkar ha. Har ägglossning på min sambos födelsedag och bim runt jul, så ska det ta sig så är det verkligen rätt tillfälle.
Tar det inte sig nu så blir det tyvärr ett uppehåll på ett par månader då jag och mannen kommer befinna oss i olika länder. Vill verkligen inte ta uppehåll.