7 månaden med försök.. Fler?
Inga symptom men det hade jag inte med första barnet heller.
Hoppar också med.. Så jobbigt när man vill vara lite "hemlig" och inte skrika ut på stan; vi får inte till det. Hatar varje gång mensen kommer. Har också försökt 7 cykler men inte kollat med ÄLtester förrän i somras och sen dess har vi haft 4 cykler med ÄL enligt stickan i alla fall. Har barn sen tidigare men de är rätt stora nu (och mycket lättillverkade) och jag har glömt "hur det var". Tror varje månad att jag är gravid men börjar lära mg att inte hoppas men det är ju sååååå trist! Att jag är gammal i gemet är väl ytterligare en sak som stressar mig men vi försöker ta det lugnt. Är det fler "gamlingar" här? Har blivit helnojig och lättrörd och inte alls mitt vanliga jag
Kanske skulle börja tempa Känns ju som en grej till att kolla, vilket känns som ett - men samtidigt, en sak till som kan optimera.
Är i vecka 31 nu med första barnet, men har två aborter bakom mig sen några år tillbaka. Första gången var jag ung och dum, hade oskyddat sex nästan varje dag i över ett år innan jag blev gravid. Efter aborten blev jag gravid ganska snabbt efteråt igen. (Ung och dum). Denna gång då det var menat att bli på riktigt, slutade vi skydda oss ca 7-8 månader innan plusset. Det plusset kom 5 år efter min sista abort. Har slarvat otroligt under dessa år, fram tills jag träffade min sambo o pappan till bebis i magen. Har dock aldrig försökt eller låtit dem komma i mig. Jag & sambon försökte däremot pricka in ÄL i 7-8 månader som jag skrev innan, innan plusset kom:)
Jag känner också igen mig. 2 år av försök. 5 missfall. Dags för test igen om en vecka. Känner mig som ett spöke. Det vore så underbart om det äntligen hände något positivt.
Du hade troligen ÄL tidigt den här månaden. Nidblödning är aldrig lika riklig som en vanlig mens. De hur det utvecklar sig - om blödningen slutar efter bara någon dag så är det troligen inte mens.
Jag har kört med munkpeppar i tre svängar nu. Har märkt en tydlig skillnad genom att ha fatt mycket starkare ÄL känningar. Mina ÄL stickor har visat starkt positivt i snart en veckas tid. Strecket är alltid nästan dubbelt sa stark som kontrollstrecket.... FYI: Jag och min kille har försökt i 7 manader, jag är inne i en utredning om endometrios eftersom jag har fruktansvärda smärtattacker under mens. Min läkare menar att ända sättet att bli kvitta mina smärtor är att bli gravid. Men han verkar inte veta att har man endometrios är det inte sa lätt att bli pa tjocken...
Kom bara ihag att sluta med munkpeppar när du far din ÄL!
vet inte om någon skrivit det, men köp clearblues digitala äl-test! Vi försökte med första barnet i 7 år av ofrivillig barnlöshet, fanns INGET vi inte provade. Bidrottninggele,nattljusolja,zink,vitaminer,rosenrot, akupunktur, homeopati osv ja you name it. Fick äntligen första barnet spontant. Vanliga äl-stickor var svåra att tyda..
Med andra barnet använde jag clearblues i EN månad och vart gravid direkt! Kunde knappt tro det själv.
Lycka till