• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Calqyl

Hej! Får man hänga på här? Ni verkar vara ett härligt gäng :) Skrattade gott åt alla "symtom" jag är precis likadan! Jag har BIM den 19:e så ligger väl i fas med er ;) och letar symtom varje dag! Kan också säga att det är försök nr nio så denna månaden är extra tung då man kunnat vara höggravid istället för att sitta här och inbilla sig symtom :/

• Juronjaure
    Calqyl skrev 2012-12-10 20:20:28 följande:
    Hej! Får man hänga på här? Ni verkar vara ett härligt gäng :) Skrattade gott åt alla "symtom" jag är precis likadan! Jag har BIM den 19:e så ligger väl i fas med er ;) och letar symtom varje dag! Kan också säga att det är försök nr nio så denna månaden är extra tung då man kunnat vara höggravid istället för att sitta här och inbilla sig symtom :/
    Välkommen hit!
    Känner lite samma sak, plus att jag var SÅ SÄKER på att vara gravid denna jul. Menmen. Ännu finns det hopp :P Annars får det väl bli ett januariplus, kan gå med på det också...
  • Anonym (tvålen)

Määh vad trist de är att vänta!!! Går som en äggsjuk höna. Samma symptom som varje icke-gravid cykel hittills; spända bröst, molvärk i tjejmagen och illamående. Varför ska det vara en sån pina? Är inte lika pigg som er andra på att testa. Vet inte om det är åldern men jag har ledsnat liksom. Blir det så blir det. *depp-tyck synd om* Och dessutom går det en skräck-magsjuka på barnens skola. Hur farligt är det med en sån duvning om man vill ah ett plus tror ni? Hoppas inte alltför farligt för vi lär väl inte slippa om vi inte har stor tur. Nej, till något roligare. Hur gick det med ditt plus strumpan??

• Anonym (tvålen)
    Calqyl skrev 2012-12-10 20:20:28 följande:
    Välkommen. skriv gärna in dig i BIM-listan om du vill. Lättare hålla koll då:)
  • Calqyl

Tack! Ja jag med, har senaste gångerna funderat ut olika bortförklaringar till varför man inte ska dricka på nyår utan att vännerna misstänker något men känns inte som det lär behövas :/ Ja ett januariplus är väl helt okej också, så kan man skåla i skumpa på nyår ;)

• Calqyl

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - BIM-lista Thotis90 - 14/12 Dracarys - 14/12 Anonym (samma.) - 16 eller 19/12 Tvålen 19/12 Calqyl 19/12 Blomma - 20/12 Ebba - 21/12 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

• Calqyl

Vafan blev inte så bra ;) vet inte om det är för att jag skriver på en iPad? Det såg bra ut innan jag skickade det...

• Anonym (tvålen)
    Calqyl skrev 2012-12-10 20:36:30 följande:
    Vafan blev inte så bra ;) vet inte om det är för att jag skriver på en iPad? Det såg bra ut innan jag skickade det...
    Hehe
  • Anonym (tvålen)

Nämen va fasen. Ett nytt symptom; halsbränna. Lite tidigt va? Beror nog på julmust, pepparkakor, glögg, praliner och stress. Eller vad tror ni?

• Anonym (samma.)
    Anonym (tvålen) skrev 2012-12-10 20:48:03 följande:
    Nämen va fasen. Ett nytt symptom; halsbränna. Lite tidigt va? Beror nog på julmust, pepparkakor, glögg, praliner och stress. Eller vad tror ni?
    Alltså. Alla pratar om halsbränna. Hur känns det? Jag tror aldrig någonsin jag har haft det.

Nu ska jag inte testa mer först jag har passerat mitt första bim-datum den 16.  
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?