Här är jag namnlös skrev 2012-12-14 22:39:59 följande:
Hej! Mitt första barn tog 2 år att bli till. Började gå på zonterapi och efter några månader blev han till. Med mitt andra barn blev jag besatt och det tog 1 år ungefär. Jag vill rekommendera zonterapi, alternativmedicin. Jag har alltid haft oregelbunden mens, men zonterapin gjorde min mens mer regelbunden. Zonterapeuten klämmer på punkter som drar igång hormonerna och gör dig mer fertil. Det tog trots allt 1 år men jag tror det satt i huvudet, jag tror att man kanske inte blir gravid när man tänker för mycket på det (?) En dag vaknade jag upp och tänkte: jag vill inte ha några fler barn, jag skiter i det här. Samma månad blev jag gravid. Det är iaf ett alternativ. Googla zonterapi och läs, det är så spännande och bra tycker jag. Lycka till alla. Det. är hemskt när man verkligen vill ha ett litet barn.
Har läst massor men ej kommit iväg. Lite långt bort har det känts som. Har skrivit ut egna "övningar" som jag provat men tror det är skillnad om någon annan gör dem. Kanske skulle kolla upp detta lite mer igen.
Sedan är det väl åldersstressen jag känner. Vill lyckas snabbt och tar de för lång tid har jag nog tänkt vända mig till den traditionella medicinen innan jag/vi är för gamla för att få tillträde där