Här är jag namnlös skrev 2012-12-17 21:43:32 följande:
Hörrni!!! Nu har jag hittat tre alternativa (förhoppningsvis), superpiller; Någon som äter nåt av dessa? Vill beställa någon, eller kan man dra i sig alla tre :) ? Arctic Root När stressen dämpar orken och lusten Arctic Root är ett traditionellt växtbaserat läkemedel använt som adaptogen vid nedsatt prestationsförmåga såsom trötthet och svaghetskänsla. Arctic Root stärker kroppen, både mentalt och fysiskt ? just när du känner dig sliten, stressad och lättirriterad. Dessutom har Arctic Root som enda rosenrot fått motta priset som Sveriges bästa naturmedel/kosttillskott fyra år i rad. Bidrottninggelé - naturens under! Att hålla sig ung och vital handlar ofta om krämer - men skönhet kommer också inifrån. Bidrottninggelé är bins naturliga, proteinrika sekret som de använder för att mata andra bin och speciellt bidrottningen. Detta sekret har blivit populärt att använda för skönhetsvård, så även i Apiforce från A.Vogel. Efamol Rik på essentiella fettsyror i form av GLA - gammalinolensyra Efamol är producerat ur jättenattljusolja och innehåller essentiella Omega-6 fettsyror och är extra rik på GLA (gammalinolensyra.) Rik på GLA - gammalinolensyra från nattljusolja Omega-6 fettsyror från nattljusolja Vad som skiljer denna olja från de flesta andra vegetabiliska oljor är den ovanligt höga halten av fettsyran GLA. Denna fettsyra ingår i få födoämnen och därför måste kroppen vanligtvis producera den genom att omvandla den mer vanliga linolsyran.
Jag äter både bidrottningsgele och rosenrot. Jag har en normal cykel. Regelbunden +-1 dag. Det har inte sabbat min cykel. Är lite piggare av rosenroten och kände av min ägglossning betydligt mer första månaden jag åt dem.
Jag har också lagt till d-vitamin. Läste om någon som inte blivit gravid på över ett år trots att hon knaprade hälsokost och gjorde allt rätt. Sen la hon till d-vitamin och blev gravid direkt.
Jag har ätit dem i 2 månader, har inte blivit gravid ännu men tror att de hjälper iom att jag känner av min ägglossning betydligt mer.