Ebba skrev 2012-12-17 22:22:08 följande:
Tack söta! Ja, jag får hoppas nån dag till, man vet aldrig. It aint over 'til the ugly lady visits! ;)
Precis!!! Säg aldrig aldrig.
Anonym (tvålen) skrev 2012-12-17 22:31:05 följande:
Håll tummarna för mig med snälla. Vill inte mer. Vet att det nog bara är PMS-tankar men jag har verkligen deppat ner mig nu. Skulle behöva en riktig energi-boost. När jag ändå håller på och önskar kan jag väl dra till med ett plus på stickan också. Eller varför inte; en snart fullgången graviditet. Kan någon vara snäll och fixa det, pleeezz! Då ska jag vara snäll hela nästa år och inte begära fler orimligheter! Är det INGEN som kan plussa i vår tråd?!
Tvålen, har ni försökt länge? Jag vet hur frustrerande det är, tog oss 2 respektive 1 år att bli gravida med våra två barn. Det är helt sjukt jobbigt och man blir förbannad varje gång mensen dyker upp, man har lust att strypa (inte bokstavligen) alla runtomkring som plötsligt blir på smällen och går runt med sina magar. För det enda man ser är en massor av magar och barnvagnar. Klart f*n man blir bitter!!! Men tro mig, finns hopp, finns liv. Det kommer när tiden är rätt och då kommar det bli så perfekt. Håll uuuuut!!!! Själv så puffar jag för zonterapi som gjorde mig mer fertil, jag åt mineraler, sök Schindeles mineraler (jättebra). Sen tror jag det blir en mental blockning om man tänker för mycket på det och blir stressad. Lätt att skriva, jag vet. Men det är en teori jag kan köpa.